Wednesday, April 15, 2009

.secretO de AdmirO.

saje nk isi terluang
nk cite sal org yg aku admire
aku xde secret admirer lolx
ta glamz
huahuaha !

MyEm0.Com

mase aku menengah rendah aku skuL kat pz
mase form 1
aku 1bestari
dlm tgh2 tahun tuh ade la sOrang dak neyh msk
name dye R (bkn name sebenar)
org dy putih
kalo senyum ala2 control jewp
hehe ~
sweet kOwt !
kalo jln pown controL jewp
sume la dye contrOL
haha !

MyEm0.Com

tyme tuh dak2 ag
baru 13 thn
cOmel la kOt aku rase
dak2 pOmpuan kat kelas tuh taw la aku suke kat si R neyh
tp aku coOL jew
ta kn la nk glabah en

MyEm0.Com

smpi aku fOrm 2
dye pindah ag lOlx
adeh ~
ku kuciwa..
sObz sObz

MyEm0.Com

tyme form 2
aku tuka kelas
kene kick
muahaha !
dak2 dlm kelas neyh pown taw kOwt aku suke kat R neyh
tyme tuh aku rase cam 1 batch aku taw aku suke R
dak kelas laen pon ade je suke kat R neyh..
;p

MyEm0.Com

nek form 3
da sthn Oke si R blah
dak2 kelas baru aku sek nk laga2 aku ngan si R neyh lg.
adesh ~
tp aku wat duNo jew..
aku ta syiOk kat sape2 kOt mase tuh..

MyEm0.Com

form 4
aku dpt cer si R da balik
skOla alek kat pz
huwaaa ~
tyme tuh aku da blah da..

MyEm0.Com

pas skOla aku ym la ngan x classmate aku
si A (bkn name sebenar)
aku ckp la kat A aku suke kat R neyh
dy bg aku nO si R neyh
rejeki tuh
aku rembat laa
aku msg2 la beliau
kOl2 bagai
tp aku da ta de rase pe da
cam kwn bese jewp
haha !

MyEm0.Com

raye last year aku berkesempatan pg umah R
hehe ~
cuak2 berani aku
maklumla x pnh berckp face tO face
si R still maintain ensem
erk..
ensem kew ?
haha !
vangga la si R kalo ko bace neyh..

MyEm0.Com

untiL nOw aku kwn ngan dy
kdg2 terOver geged
haha !
bese lerw tuh..
dan si R pOwn da taw aku pena suke kat dy
maluuuuuu ~~~

MyEm0.Com

****the end****




0 bantah cakap cikgu: