Wednesday, April 22, 2009

.senyum seindah suria.



ibu : pilih nk ary ape msk kelas pra-L
aku : hah ?
ibu : khamis,sabtu atau ahad ?
aku : x nk la sabtu ahad ibu : g khamis je laa
aku : khamis neyh kew ?
ibu : ye laaa


dan2 senyOm lebO2
weeee ~~
happy2..
aku ingt da x de hrpn aku nk amek lesen kete
yelah..
pas dpt hadiah valentine
ibu kate x de lesen kete
nk pakai duet btlkn mtr yg ko jhnm kn tu
aku akur jela
mmg slh aku
jd aku pon tade la minx ag
diam2 jew..
keciwa. :(

tp mlm td tbe2 ibu tanye gitu
aku happy laa
aku pg dkt2 ngan adek2 aku
bisik2
"aku dpt wat lesen kete"
bangga lak

aku gtaw la afiq,ajwad n darina
darina pesan suh bwk phone n gegule
sbb bOsan
erk ?
kalo bOsan tdOw je la
pe ssh
haha !

jd kwn2
pasni nk kua ta yah gune mtr ag
haha !
belagak ouh


*sekadar hiasan.haha !*



0 bantah cakap cikgu: