Wednesday, April 15, 2009

.bz day.

wake up at 10 am
what a late
haha !
sbb pg2 da ujan
haruslh sdp manjang aku tdow.
zzzz ~~

pg td
ibu tanye sal resepi cuppies aku tuh
for the first time
aku rase
dy support usaha murni aku
hehe ~

ape erk ?
aku ingt nk jual cupcakes !
:)
dan haruslah mangsa prOmOte adek2 n jiran2 aku kannnn ~
kul 8 td aku da bertungkus lumus membuat nyer
everything aku wat sendrik taw..
ibu tlg tgk2 jew
alhamdulillah jd
juz rini tak de topping sbb ta beli butter
uhuhu ~
esOk pasty ade..



*aku hanya buat cupcakes cOklat sahaje. kalo ade yg nk vanilla,akan di pertimbangkn.*
aku amek order area semban jew.
ssh nk anto jauh2
:)


meet up wif darina n ajwad
ouh2
hanye kami ber3
jumpe juge akhirnye
thx to darina sbb sudi dtg seremban
actually mcm kene paksa jew erk.
hehe ~
thx to ajwad too kerna tlh membelanja we olz mcD
my brO sgt suke ur mc chicken
dy tuh jakun
sbb ta pernh mkn
haha !

klaka ouh adek aku
si akmal
bile aku ckp darina n ajwad nk dtg
haha !
"eh kak,ajwad tuh yg aku anta msg bodo tuh eh ?"
"ha laa"
"takOt aku weyh.t ajwad mrh aku"
"hahahhaahaa ! pdn muke ko."
(adek aku sgt la selamba.pggl ajwad n darina jew. oi ! ko tuh baru doblas thn taw x ?)
aku cite kat ajwad n darina
mereke pown tegelak..

balik tuh aku sua la mc chicken ajwad tuh
senyOm lebO dy
"baek dowh ajwad tuh.kaya erk ?"
"hurmm ~"
taw la ko nk puji dy kenn ~
"weyh kak,aku tgk ajwad tuh emO bai.rambOt panjang"
"biO la dye"
"weh kak,darina cntik dowh"
"haha ! dy mmg cntik pown"
nie sume dak kemal yg ckp.

*ini la ajwad.sOrry ajwad curi pic u :)*

*seratus kpg da pic kO aku curik.hehe ;p*

thx for darina n ajwad for the day
ouh i miss uolz.
:)



*feedback dr penerai cuppies kuh*






0 bantah cakap cikgu: