Tuesday, April 14, 2009

.kOsOng.

aku x de idea nk update sal pe.
tp kang tgk la
menjela jew aku type.
muahaaha !

memandangkan aku tade keje
dOk goyang kaki jew kat uma
urusan diraja pown da setel sume
alhamdulillah
kOmpOm aku smbg degree kat uia
thx a lot
even smlm hrpan aku mcm nipis2 jew nk lulus interview
haih ~

nk amek lesen pown da burn
sile btlkn hasrat murni neyh
pdn muke aku
sape suh lggr treler ritu en
jgn geged nk ngs2 rayu2 dpn ayah n ibu
suh anta ko blja kete
lupO en ~

dlm pale otak aku skunk
aku nk try wat cuppies cOmel
market tggi skunk
bek aku wat kek dr ngadap tb jew
bosan kOt ~

ibu suh blaja menjht
sbb aku sek dera dy jht kn baju n sua yg kOyak
almaklumlah aku ganas
seb bek dy ta suke aku blaja msk
dy taw aku agak L dlm hal msk2 memsk
wpon i'm interested in ~

aku rase x sbr nk tggu uitm abeh exam n cuti
huhu ~
minx2 la niat murni hairil nk dtg bermlm kat semban jd uh.
ouh kwn hairil
sile la tarik tgn dye tdo umah anda yew ~

skunk bln 4
bln 5
bln 6
ouh bday aku !
this year plan nk celeb with my deary cuzzy
tiap2 thn pon plan mende same
tp x pnh jd
tot of buy her sumthing
sbb dy ta pnh lupe nk bg aku adiah every year
thx cuzzy !
muahhx !

esOk ade meeting ngan darina
hopefully jd lerw.
plz trk tgn aku ajak g jln2
da bosan dok lam uma jewp ~

ouh adib
sy suke kwn ngan awk..
kite segeng
tggu sy kat gOmbak taw.
t leyh r kamu blnje kite tgk wyg
wee ~

nk smbung niat tertangguh
tata

haih
kn da kate mesty menjela nyer
aku merepek.
:)






4 bantah cakap cikgu:

.Cik Nana. said...

oooo.kamu kawan dgn darina ek.
best dia dapat keta mahal..
swift kan?
heee
korg nak g mane ek?

Misshy Innz said...

hehe..
aah whitey swift
ne taw neyh ?
jln2 seremban jewp
:)

.Cik Nana. said...

lol.
slalu nampak dia bawak..
g exam.kwn parking keta dkt dgn keta dia..
sonok eh dia..
anak org kaya..

Misshy Innz said...

huhu ~
nO cOmment bOut that
:)