Tuesday, April 28, 2009

.payah neyh.

bile aku pakai kaen batik
aku rase
mOntOt aku besa
mcm byk daging lebih
haha !

bile aku pakai baju baru beli
aku rase mcm sarung nangka
haha ! again

bila aku nk beli jeans
aku kene amek size 29
even longgar tang pinggang
tp paha n mOntOt aku besa
sbb pinggang aku 28
gelakkan diri sendrik again

bile aku duduk
aku rase perut aku berlapis
haha !
apakah itu ?
kek lapis ?
tangga ?
lalala ~

"dagu da berlapis" kate mak cik
"betis kO ag bessa dr aku" kata ana,kazen terchenta
"bdn farah da mantap" luah abg mie,kazen terhensem


apakah mkne itu semua ?
GEMOK !
aku seda
tp mls nk actiOn

sape rela hati nk kejut aku bgn jog esOk ?
aku bg no aku
cepaaaatttt!!



miahahahahahaha !
merepek je taw



p/s ; aku benci perkataan gemok.



10 bantah cakap cikgu:

budakijaupendek said...

aiihh..smelah kte...menci GEMOK!!
hohoho

Misshy Innz said...

musuh ketat ouh
dush2 !

farish izaryl @izreez said...

muahah kain batik yerr.ok what hahak

Misshy Innz said...

pe yg ok ?
kaen batik ?
like gadis kempong jah
haha !
opsz.

Anonymous said...

haha.
lek lahh.
bya lg gemuk dri innz okayy.
haha.
:)

Misshy Innz said...

yeke ?
pe bukti ?
tunjukkn
ngehehe ~

.Cik Nana. said...

selesa pe pakai kain batik..hihi :)

CikMomo said...

ta shker gmok! hehe shuhhhh3!! :DD

r.k said...

the important is selesa~


deyt~kalao menci.. slimkan la balik~

=)

Misshy Innz said...

nana : pnt la sek nk btlkn jew. haha !

nurul : gemOk sile blah. haha !

RK : tryin to get back my 45
muahaha !