Thursday, April 23, 2009

.award #6 n tag #4.

hah !
kali neyh aku dpt pakej
see 1 get 2
ada phm ka ?
haha !

kali neyh pakej award + tag dr misz nurul yg bAek
hehe ~
jd mari kite laksanakn tugasan yg di beri..


*da rase mcm gangstarz la plak. hehe :)*


Rules :

1) Copy image kat atas ni.
2) Tulis sebarang komen pasal penghantar ni.
3) Send kat mane2 blogger yang kamu suka. (unlimited)

Answers :

1.suda dicOpy + teh = xxxx

2.misz nurul = aku baru knl dye neyh
kat laman blo neyh. tgh2 aku merempit dlm blogspot neyh. terjumpe la blog misz nurul ngan banner gambO bebe 3 org. besO lak tuh. aku pown terpesOna nengOk nyer. dy baek kot. salu jew bg award n tag kat aku. haha ! tapi ta mengape. den sukOO ~~ ;)

3. nk bg kat sape erk ?...
jap2..
nk pilih org..
huhu ~

*kak aida* (kak aida farah sorng jew yew kak. ;])
*alep*
*aku sebena ta tau nk tag sape.*
(kak aida kate : balik2 aku yg kene.. hehehe..)



3 bantah cakap cikgu:

Aida said...

hahaha!sengal punya bdk!!cepuk kang :-p

aLepAdonSaid said...

alep tue aku eden ke?huhu

Misshy Innz said...

kak aida : jgn la mrh.. t kedut2 muke. ta comel. hehe ~

alep : yew. alep tuh anda. tiada alep yg laen :)