Wednesday, April 22, 2009

.tadaaaaa !!~.

opsz.scholar ini hanye tOk ank2 kakitangan Nestle shj.harap maaf yew :)
banggo den :p
limited tok 10 org jew kOt
anak nestle da la besepah2
kilang ayah jew sume ank2 da sebaya aku
pe cer ?



mcm hampeh tulisan dak pomaleh


seee ~
7k sethn



ini la yg aku tggu2 dr dulu ag..
scholarship dr nestle
tp kn...
pointer aku mcm hampeh jewp.

setahn 7k
da naek ouh
dulu 6k
mknenyer dlm sebulan 5++
huhu ~
byk2.
dulu ayah bg 2++ je sebulan..
hOpefully den dapek la scholar neyh
aku sgt mahukannya

ouh
cene aku dpt form neyh ?
ayah den kOjO kek nestle ghOmbau nun
^___^



4 bantah cakap cikgu:

.Cik Nana. said...

kalau online takde ke?

Misshy Innz said...

its exclusive tok ank2 nestle je nana.
tuh kite br hapdet cket :)

Anonymous said...

ola mau 1..
bole ka??
hehe:P

Misshy Innz said...

if Ola anak nestle leyh la apply ;)