Meet This Blog In Facebook !

Saturday, July 4, 2009

.lemah bagai.

aku adalah lemah longlai rini
taw x gaya shin chan yg mcm sotong 2 ?
x taw ?
erk ?
alaaa yg depakan tgn pastu ombak2 en tgn tuh smbil jln mcm ketam..
x taw ag ?
g tgk shin chan kul 7 kat NTV 7
ngee ~

rini ptt aku kene g amek gamba
tp mcm mls
jd aku diam je
hikhik ;p
isnin la amek
alang2 nk g nilai amek transkrip
^__^

bila bOleh bwk kete neyh ??
hadOii ~~
neyh aku mls neyh
penat2 aku blaja amek lesen kete yg kene repeat tuh
siap x de P ag
tp x leyh bwk kete
wenggg wenggg wenggg ~~

gOmbak !
here i cOme :)
rObinhOOd,tggu kedatangan sy
hahaha !
mcm ape jew en ?
;p



9 bantah cakap cikgu:

ceLy. said...

snaseb la kita. ade lesen tp x gune ngan maharajalela. hoho. XD

GRuNGe said...

Apa kes robin hood ni? Membuatkan aku jadi konpius bahh. Kamu nda mau kasi saya lolipop apa? Kakakaka, aku pun mula merepek an spam.

I n n z said...

cely : rase maO campak shj itu lesen.. eee :d

grunge : x pew2. abaikan robinhOod ituww :D org sbh pakai kau aku jak bah :D

RobinHood said...

Yea Yea!
Robinhood TunggU Neh!
gOmBak Puwn TunGgu!
;p

oranglidi said...

ahaha...

I n n z said...

robinhood : hehe :)

oranglidi : erk ?

GRuNGe said...

Aku tertinggal citer Sin Chan minggu ni. Sebab aku dekat Sabah, tak dapat NTV7. Minggu depan aku akan tgk Sin Chan kembali.

I n n z said...

oke2.
sile tgk yew :)

hua sheng. said...

haha.robinhood??
aku tawu la ko heroin dia..
alamak nak kecoh plk ha..
;p
"mcm ape jew en ?"