Meet This Blog In Facebook !

Sunday, July 26, 2009

.kehidupan baru.



ini yg dpt aku perhatikan selama 3 minggu aku kat cni
uia bkn seperti yg ku sgka
mcm uitm je aku tgk
cume yg beze sume wajib pakai tudung yg ta serupe tudung
apa aku nk pggl if pakai tdg/selendang juz ltk je kat kepala
tanpa pin n x pakai anak tudung kat dlm ?
nk tyg rambut ek ?




haih ~
yg buat gini bkn foreigner ke non muslim ke
muslim n malay kot..
maO gugur iman aku balik ceni
huhu ;p





kat cni tade sape yg rajen nk tgr ko pakai cene
ko pakai jeans ketat ke
tdg ala2 je ke
pakai baju atas montot ke
ko pakai selipar jamban ke
(aku ler tuh)
ko pakai baju nmpk body ke
no body cares weyhhh
ptt kah aku bebangga dgn name uia ?
hurrmmm ;p




















7 bantah cakap cikgu:

GRuNGe said...

Aku rasa, ko patut berbangga menjadi pelar UIA.

oranglidi said...

hm.. tu a.. name je univesiti islam.. ntah..

bile a betul2 nak islam.

NadyaCitraLestari said...

Erm..Camtu ker uia..Baru ku tau..
Takde la baek sgt..

Kat poli aku,dept aku,kalau pakai seluar ketat,nasib x baek kena la tegur..Ayat pedihh pulak tu..huhuhu

Kalau naseb kau memang betul² x baik la rie tu..Kalau x baek,tak kena ;)

ceLy. said...

wooooooooot. da same standard plaak. huhu.

naz said...

tak patot. matriks lebih ketat

rizz said...

wah shomei

I n n z said...

grunge : kdg2 aku bangga tp kdg2 tak. haha !

oranglii : taw x pew. aku pown ngah tggu tok dorunk suh aku pakai tdg labuh ;p