Meet This Blog In Facebook !

Friday, July 3, 2009

.campur mak lampir.

tajuk tah pape
haha !

ikuti perbualan di bwh

adik : bu,kalo ibu x dpt pg skola,suh akak je
ibu : bkn mslh akak ke ape ke. mslhnyer,kat uma tggl mtr 1 je. kete ibu ne de. kang esok akak nk pakai g byr yuran,tgkp gamba, tgk la cene.

adik : kak,esok ko kene pg skola aku kak
aku : buek apo ?
adik : amek report card aku
aku : ko nk suh aku amik ? hahah ! nt aku ckp kat ckgu ko ceni, adik sy ni mmg bdh. haha !
adik : bangang ko kak.. sial tol.

sejak bile plak aku kene uruskn hal skola adik2 aku neyh
waaaa ~~

pg td aku g bank muamalat
nk bank in fees uia
haih ~
bile da siap sume
aku pun pusing la bdn ke kiri
tetttt ~
aku nmpk dia !
hahah !
fariez2 !
si sepet ituw :)
suke3 :)

fariez : u buat ape kat cni ?
aku : aaa.. i byr yuran..

untuk pengetahuan korang yg belom taw..
aku mmg suke kat lelaki yg mate sepet okeyhhh
maO x berkelip mate bile aku jumpe mereke2 ini
hehehe :)

sbb tu aku suke bile jumpe fariez
hehe ;p

itu budak kecik maO ke batu pahat suda
smbg kat KPTM
:(
sobz sobz




11 bantah cakap cikgu:

Na Shari said...

:)

Bagi akak, org yang sepet ni nampak educated. Tambah2 kalau pakai spec...Pendapat akak je :)

I n n z said...

yeke ?
hurm2..
hehe :)

ceLy. said...

sepet comel. kikiki.

hua sheng. said...

kak, amek repord card aku jgk?
kimia D.
adoii.

adrina sidek said...

haish...sian laki mata buntang skang...
dah takdo org suke dah...huahua...

I n n z said...

cely : hikhi.. btl3 :D

hua sheng : x dayo den tu do dik oi.haha !

adrina : hehe :p suh dy sepet en mate ouh

GRuNGe said...

Rakan sekerja aku di opis semua mata sepe. Mahu kah kamu berkenalan dengan mereka. Lalalalala. Tapi kena tukar nama jadi Inzz Ah Lai la pastu. :P

I n n z said...

ta nak cina weyhh
nk melayu mate sepet oke
haha !

dude said...

pegi je la amek..

RobinHood said...

ahahahah
cari la bf apek...
apek kan mata sepet....
;p

I n n z said...

dude : amek pe ouh ?

robinhood : x mO apek. nk melayu :D