Tuesday, August 16, 2011

.hobi kot.

lepas balik kerja , aku terus duduk depan PC .
nak online . hehe .
tudung , beg , sweather pe suma tak dan nak bukak .

tak lama pastu , ibu cakap ;

"ade orang pos laju tadi"
"eh dah sampai eh beg akak ?"
"ayah cakap ni mesti beli online ni"
"aah lahh , sekarang semua online . akak busy , mana ade masa nak pergi kedai. hehe ."

beg yang aku beli ni , dia 3 in 1 .
macam milo fuze plak en .
HAHA !

ade beg besar , sling bag dengan clutch .

"akak beli RM92 tawww . ada 3 beg dalam ni"

sambil keluarkan kesemua 3 beg dan tayang kat ibu .

"haa bak ibu satu haa"
"ehh mana boleh , akak bagi ibu beg tu eh"

aku tunjuk beg purple .
elok lagi .
baru gak lahh beli .
hehe ;D

ritu memang ade niat nak belikan beg untuk ibu jugak tapi duit dah short sebab member aku pinjam duit .
terus cancel niat .
eh bukan cancel , niat di bawa ke hadapan .
next salary eh bu .
hadiah birthday lahh ye ;)

ouh , birthday ibu 2/9 , yakni raya kedua ;)

lepas tu , aku tengok keadaan bilik aku .
bersepah , aku tengok segenap penjuru bilik aku .
aku nampak beg dan kasut yang boleh tahan banyak .
aku mengeluh sendirian .


"hobi aku kumpul kasut dengan beg rupanyaa"

















sejak bila aku bertukar jadi ladies ni ?
arghhh ~

4 bantah cakap cikgu:

oranglidi said...

Hehe.. ala, memang naluri seorang pmpuan le bli bnda2 mcmtu.

macam aku ni, beg pakai sampai putus pun still gune lagi. hahaha. (beg galas jo la)

Solihahazahar said...

bakk laa satuu :D

buyat(bebola tomato) said...

baru sedar ke hobi? haha

JelinaJoli said...

sedekah2 kan la sempena bulan ramadan yg mulia ini..