Meet This Blog In Facebook !

Thursday, August 4, 2011

.akak farah.

"akak farah , kak ngah lapar lahh"

usai aku solat zohor , itu lah ayat yang keluar dari mulut kak ngah .
dia baru 5 tahun tapi dah kena puasa penuh .
2 hari pertama , kesian aku tengok .
nangis nangis lapar .
tapi hari ni merengek je .

kak ngah tido kat workstation kitorang petang tadi .
aku tahu dia mengantuk .

time aku nak balik , dia ikut je aku .
berkepit dengan aku .
merengek lagi cakap lapar .

"kak farah , kak ngah lapar"
"jangan macam ni kak ngah , dua jam je lagi, lepas buke nanti kak ngah makan banyak banyak ye"

puas gak lahh , nak pujuk dia ni .
budak kecik kann ?
nangis je modal dia .

budak kalau dah nangis , aku pun turut kesian .
buat buat cekal hati je lahh .
hehe ;)








"kak ngah , kak farah rindu lahh"
kak ngah senyum sambil datang kat aku .


comel lahh kak ngah ni ;)

0 bantah cakap cikgu: