Sunday, November 23, 2014

.biskut simple tapi sedap.


cite pasal biskut je lahh kau ni Innz .
HAHA !s
sorry . hidup aku sekarang memang asyik hadap biskut je .
so , korang pun aku paksa hadap biskut jugak lahh ye .

biskut kali ni aku namakan dia LOVE COOKIES .
biskut ni terhasil secara tak sengaja .

adunan tak jadi , so aku modified resepi terus jadi biskut sedap ni .
phew ~

dan tak sangka sekarang biskut ni jadi TOP DEMAND dari customers .
ramai customer yang dah dua tiga kali repeat biskut ni .
ada yang sampai tahap teringin termimpi mimpi .

tak sangka kuat penangan LOVE COOKIES ni .
bak kata salah sorang regular customer biskut ni "memang dah jatuh cinta sangat dengan LOVE COOKIES ni"

aku cuma mampu berterima kasih dekat Allah sebab kurniakan aku rezeki ni .
Heheee .


*ini lah rupa LOVE COOKIES pojaaan ramai ituu . setiap cinta ada choc chip taw*



*aku jual dalam balang besar ni je . berat 600 gram , harga RM 34 TAK TERMASUK kos pos*



*yang ni packaging untuk pos . aku cuba kurangkan peratusan hancur biskut dengan bubuh air bubble dalam balang dan wrap sekali lagi dengan air bubble dekat luar balang sebelum masukkan dalam kotak dan balut . well , kau tahu je lahh orang poslaju buat kerja macam mana . memang cecampak je parcel ni even kau tulis fragile pun . Insya Allah selamat . dah pernah try dekat biskut yang lagi rapuh dari biskut ni dan customer cakap pecah sikit je dekat atas yang lain okay*




ada yang nak try takk ?
boleh whatsapp aku dekat nombor yang tertera ye .

pre order 3 hari sebelum pick up / postage date .
sebab biskut ni take time nak buat dia .
hehee .



kbai <3

2 bantah cakap cikgu:

Unknown said...

Alhamdulilah.. rezeki tu..
semoga perniagaan laris ..amin

Cik Pipi said...

@Azrin Rahim amin . terima kasih atas doa nya :)