Friday, April 12, 2013

.nak nangis ke tak ?.


semalam dia call lepas aku call dia tak jawab .
aku tanya balik sini bila sebab dia kat johor .
dia cakap malam ni .
aku tanya pasal wiken ni sebab memang kitorang nak jumpa .
haruslah aku esaited tahap gaban .
hari hari dok tunggu bila sabtu nak mai .

sampai takde mood nak study .
esaited nak dating sebab last aku jumpa dia bulan februari .
sekarang dah april .
dah 2 bulan tak jumpa okayyy .
kalau dah kahwin , bulan depan dah boleh tuntut fasakh .
*yeke ?*

tetibe dia cakap ceni :

Him : tapi .. ahad saya ada tournament badminton , kene balik hari sabtu . sebab tournament tu kat johor .

nasib baik sekarang aku dah pandai kawal nangis sikit .
takde lahh terus je air mata berlinang .
aku diam kejap pastu aku cakap "so , the badminton is more important than me lah ?"

kau paham tak perasaan esaited nak dating tetiba dia cakap dia ada hal ?
dah plan dua minggu lepas kot .
rasa nak nangis pulak sekarang ni .





dah tade mood .



kbai .

1 bantah cakap cikgu:

ajashar said...

Sabar la syg. Y not pegi tgok dia tournament ~