Meet This Blog In Facebook !

Tuesday, February 5, 2013

.tiba-tiba.



Him : awak ..
Me : ye .
Him : awak tahu tak yang suami liyana jasmay itu sebenarnya handsome ?
Me : erk ? saya rasa biasa je .




tetibe cakap pasal suami liyana jasmay .
aku tak pernah amek port pun .
nampak sangat layan gosip artis malaysia .
HAHAHA !


aku tengah membebel pasal lelaki dalam cite setia hujung nyawa , zain hakimi yang omey omey tuh .
tetibe dia dia suh aku diam .

Him : dah dah . jangan cakap .
Me : ....
Him : awak ni terpengaruh dengan drama melayu petang petang ni . sebab banyak sangat tengok . tu yang asyik fikir bebukan je .
Me : grrr



realiti apa .
aku cuma risau je .
salah ?







*merajuk*


Him : awak taw tak kenapa saya cakap kalau ada jodoh kita kawen ?
Me : tak .
Him : sebab saya belum buat istikharah lagi .
Me : kalau tak nampak muka saya cene ?
Him : takpe , buat lah lagi .




risau lagi .




kbai <3

0 bantah cakap cikgu: