Friday, February 8, 2013

.a big thank you.

aku terbaca status kat bbm dia "kenapa semua ni jd dgn tibe tibe?"
pastu aku tanya nape dengan status tu ?
dia cakap dia rasa nak demam .

tengah hari tu aku dah mintak dia datang jumpe aku .
sebab jumaat aku nak balik semban .
so like sampai selasa tak dapat jumpe .
nanti rindu *anda dibenarkan muntah ketika membaca statement ini*

time tu aku dah merajuk sikit terus cakap tayah datang la camtu .
tapi dia cakap , jumpe la jap . nak bagi choc .
aku still cakap tayah padahal dalam hati please datang lahh .
pompuan .
HAHA !

pastu tetibe aku tukar topik .
cakap aku lapar , perut dah berbunyi bagai .
pastu dia pun offer makan lasagna .
gila aku tanak .
memang favorite kot .
hard to say no even tengah merajuk .
HAHA !

dalam pukul 835 pm dia sampai .
terus pergi makan kat secret recipe .
before balik , dia bagi cekelat daim yang aku pesan ritu .
dia tak cakap pun dia beli kisses .
memang aku ada order tapi dia cakap dia tak jumpe .
dia beli daim je .
katanya "saje suprise" .

happy sangat ni .
hilang merajuk 8 hari .
me aceh sayang .
hik hik ;D





*ini lah HIM yang aku asyik cerita tuh . sangat comel sebab dia ada lesung pipit kat dua dua pipi . senyum sikit pun dah nampak da*





kbai <3


3 bantah cakap cikgu:

Fariq said...

pempuan ni drama je lebih. bila kita malas nak lyn mula la merajuk.. kekeke.. kan.. kan..

Unknown said...

saje ambek perhatian... hehehe

cely said...

lama gila tak baca dan komen. heheh. kahwin jgn lupa ajak ;)