Thursday, February 7, 2013

.kisah rantai.

tengah hari semalam , aku call ibu .
baru ada keberanian nak call ibu sebab nak bagitau yang rantai emas aku putus .
aku takut ibu marah je sebab ritu gelang aku baru je putus gara gara cangkuk nya patah .
pesen aku dari kecik suka main bukak bukak gelang, rantai , subang .
tu yang asyik rosak je tu ;p

Me : ibu , rantai akak putus .
Ibu : rantai apa ?
Me : rantai akak lah .
Ibu : yelahh , rantai motor ke rantai emas kau tu ?
Me : hahahaha . ade plak rantai motor . rantai emas lahh .
Ibu : haha . mane lah taw kot kot rantai motor yang putus ke .
Me : tade lah . haha . putus masa akak tengah mandi . tetibe je jatuh .
Ibu : nasib baik jatuh nampak . kalau jatuh pastu hilang , haru je .

yeay . ibu tak marah ;)

malam tadi time aku tengah marathon setia hujung nyawa , ibu mesej .

"ayah kata gelang tu nanti tolak , tambah duit pastu beli baru"

aku dah sengih sengih baca mesej ibu .
tapi aku pelik lah kan sebab tetibe ibu cakap gelang .
bukan kah yang bermasalah itu rantai aku ?
HAHA !

aku reply "haha . gelang baru la eh"
pastu ibu reply lagi "silap. apa yang putus tadi? rantai kan? tuka baru"

tak kesah lahh , janji ada barang kemas baru .
err tukar baru sebenarnya .

terus tak rasa nak kawen .
sebab rasa disayangi oleh ibu ayah pulak .
HAHAHAA !



si HIM pernah cakap yang kalau dia kawen dengan aku , maintenance tinggi .
dia cakap ceni .
"nanti saya nak kene belikan awak barang barang kemas awak lagi"




okay .
itu kan satu perlaburan .




kalau terdesak nanti , boleh jual okay .
haaaaaaaaa






kbai <3





1 bantah cakap cikgu:

Fariq said...

wakaka.. senget..