Wednesday, April 18, 2012

.entry tertangguh 1 - end of mission.



entry bulan lepas kot baru nak update sekarang .
salahkan cable phone yang hilang sejak aku balik uia .
grrr *tak nak ngaku salah sendiri tu*

ingat lagi misi diet seminggu bersama Ameerul ?
kitorang tamatkan misi pada hari jumaat tah berapa hari bulan tah .
hehe ;D

sepatutnya ada plan lain tapi Encik Ameerul kita ada hal yang tak dapat dielakkan .
jadi sempat jumpa jumaat malam ajee .
itu pun sebelum tu dia ada hal jugak .

gambar makanan je dapat aku snap .
kah kah kah .
hidangan aku cuma kentang goreng itu .
*cuba teka berapa harga kentang goreng tu*

aku bantai kunyah 15 cucuk satay ayam sebelum keluar ni .
Encik Ameerul je belum makan , jadi dia makan nasi dengan sup ayam dengan kailan ikan masin .

hidangan kat restoran ni buat aku menganga .
kau tak kan dapat jumpa kailan ikan masin yang kailan dia segar bugar .
pehh ~ terbaik ah !






tu je lah cerita end of a week mission kami ;)








kbai <3