Meet This Blog In Facebook !

Sunday, April 8, 2012

.cukup seminggu.

hari ni genap seminggu aku tak diet macam last week .
sebab duduk kat uia ni manjang lapar jeee .
kalau dok rumah , makanan terhidang indah , menggoda tapi haram aku nak makan .
kat sini , tak sedap pun , aku makan banyak kali .
aiyaiyaiyai ~

entah berapa kg dah naik minggu ni .
huhu T____________T

ayam penyet , mcd , bubur , semua aku dah rasa .
takde mengidam dah rasanya .
minggu depan kene start balik diet nasi & fast food .
WAJIB !

bak kata kawan aku , nak kawen dah kan , kene lahh diet , nanti tak muat baju pengantin .
ouhhh demm .
HAHA !












kbai <3

2 bantah cakap cikgu:

lily lotus said...

oh nak kawen dah ke? kena pasang badan ni, hehe

meer said...

nice...jangan lupe jemput ayee taw..