Sunday, August 30, 2009

.mantok nantok terhantok.

aku taw ko akan bace post neyh
sbb neyh cte mlm td
n ade kene mengene ngan ko
hahahaha !

mlm tadi aku dpt swift
kebetulan plak aku pown baru abeh exam
jadi ape ag ?
kita enjoy !!!
hahaha !

aku ditemani swift,yana n ko la (kang aku sebut name kang,suh delete lak)
pegi round2 KL
ko yg bwk
aku dok sebelah
yana dok tgh2











mule2 pegi bintang walk
lepak sejam
kat pavi
snappy2
cam x do kojo yo
hahah !
aku jakun cket sbb x pnh smpi c2
ngeee ;p

then g dataran merdeka
gle life doe
chantek
manyak kete
waja la
neo la
by group laaa
dlm 3 suku cmtu kitorg grk g isi myk
sbb swift da haus
10 minit je
lalu depan dataran balik
da lengang sunyi sepi
ajaib tolz
rupe2nye ade pak polisi
huahuahuahua ;)
seb bek kitorg grk awal
kalo x,ngan kitorg skali kene





pastu g sahur
kat mcd bb
smpi kul 5 suku
online jap kat c2

after that gerak p pudu
yana mahu beli tiket
tp tggu smpi kul 8
saket tengkuk meyh tdoq dlm keta
hahaha !

jln2 jln2 jln2
smpi uia kul 10...
tu je cite
best2 :D