Tuesday, August 25, 2009

.aku da x percaya !.

" kecantikan luaran x penting,yang penting hati. jujur.ikhlas dlm perhubungan "
haptuih !
aku da x percaya tuh sume
huh !
memang dasar lelaki
yg cantik je ko cari
pompuan2 yg x cntik ko reject awal2
haha !
i'm one of them
agak2 ko da tgk muke aku yg hitam legam neyh
terus ko diam
kalo x b4 thiz pagi2 da msg kejut aku bgn subuh la
kejut bgn g kelas la
tp afta da jumpe aku
aku msg pown ko wat dunno
helllo !!!
bkn sorang k
ramai boyz ceni
yew2
aku taw aku x cantik,gemOk,lemak bersepah,jahat
tp x perlu ea nk lari dr aku mcm tu
siot tolz !
p/s : luahan seorng yg marah dan direject. tbe2 aku nk tarik kenyataan cinta aku smlm. sume laki same jer.. maaf pada kaum adam ;p


9 bantah cakap cikgu:

Hua Sheng said...

adoii.kenapa mcm ni..
haih.dulu aku tak ajak ko berfoya dgn aku ke?
haha.
tapaya cinta2 lagi.
=P
erm jgn tewas dgn laki.
kita lemah tapi kita kuat.
ok kwn?
cool.

Misshy Innz said...

oryte..
i'm cOol baby..
haha !

paraxixth said...

aku suka laki cantik dan perempuan hensem

Nur Hafiza Rahsid said...

ye.kau mmg kewl kan.
hihi.
be strong bebeh.
bkn dea sorang kan?

Unknown said...

sabar dak tecik...

ramai lelaki memang mcm tu..
tapi akan ade satu yang istimewa khas tuk mu dak tecik...tggu dan bersabar eyh..

na mao marah2..
hehe... ^__^

Misshy Innz said...

paraxixth : kat uia ade lelaki cntik. mahu ? sumpah cntik doe.

sayejaja : btol2. bkn dy sorang. ;p

kak adrina : oryte2 :D

cely said...

no denial for that. uhuu. tp bsabar la yee. maybe ade yg trbaik lg sdg mnunggu. :)

Mizz Faraheen said...

ala..rilex la..blom jmpe yg sehati se-usus lg.. t da jmpe msti hepi..
huhu..nway,jgn kate kmu gemok keyh...x gemok pon..kmu x layak masuk persatuan ku..huahuahua

Misshy Innz said...

cely :dimanakah yg terbaek itu ? sy kurang sbr menunggu mu. hehe ;p

farah : sy gemOK la.. cube tgk muke tomato sy yg bulat neyh :O