Saturday, May 8, 2010

.komen-komen dari anonymous.

ini first tyme aku up komen anon.
aku nak bg penjelesan eh penjelasan cket.
hehe ;)

aku taw ramai yg cari pasal shahir af8 then sampai kat blog aku.
sbb aku ade buat entry pasal dy.
sbb aku dapat info yg dy budak uia.
leyh rujuk entry neyh eh --> shahir af8

ade beberapa anon yg komen.
meh kite tgk pe komen2 anon neyh yew ;)

Anonymous1) Anonymous said...

he was a uia student..
ade org cakapler...

March 27, 2010 7:35 PM

2) Anonymous said...

shahir mmg bekas pelajar uia...azalino dr kump saujana sendiri maklumkan yg shaher adalah bekas kump saujana yg diuji bakat masa dia masih study kat uia. dan satu lagi shaher quit blaja sbb masalah keluarga...kire kalau dia ambik ijazah, mgkn x dpt nak sempurnakan ijazahnye. saya bukan pelajar uia so saya x tahu la uia ade ke x diploma kejuruteraan tu... boleh bace info shaher yang lebih detail. salam....

April 20, 2010 10:21 AM

Anonymous 3) Anonymous said...

shahir join saujana masa dia stdy kat uia pj..dia masuk UIA pj tahun 2006..masa 2007 join saujana dia terlalu bz smpai byk tertinggal stdy..so,x silapnya dia kena dismiss...xtau la kot2 dia apply re-admission ke x..tp rasanya info diploma kejuruteraan ni salah reporter atau produksi AF kot..maybe dorg ingt asasi kejuruteraan sama dgn dip.kejuruteraan...

April 24, 2010 7:20 PM

Anonymous 4) Anonymous said...

yap.saya stuju uia takde dgree. like anonymous len kate die ade mslh keluarga. benda tu betul. mase kat asasi uia pon die kn extend pon betul. n die stop mase 1st year dgree. rezeki org kite tak tau kan. he never said die ade diploma.sbb die mmg tak hbs blaja. myb ade slh phm kan..just nak tmbh2 skit2 mklumat




-greysanatomy

May 1, 2010 1:00 AM

5) Anonymous said...

hey..
u guys sume neyh nmpk sgt la bkn bdak uia.. tp ckp jer lbeyh cam taw sgt uia uh..
f0r ur inf0rmati0n..
ap yg ditulis ttg shahir adlh bt0l..
ta de tipu..

dkt uia..
mmg ad dipl0ma..
they didnt call dipl0ma..
tp digelar sbg undergraduate..
fhm??
s0..
dun act like u kn0w a l0t but actually u d0nt..
i am a fren 0f shahir..
thats y i taw..
npe shahir msih d pusat pngajian asasi is bec0z 0f pr0blen dy dgn pngajian..
s0, ta yah la k0rg nk berlagak 19 ta0n da ms0k main camp..
ta gne..
stiap 0rg ad rzki nyer..
beza cpt atau lmbt..
dkt uia mmg ad kejuruteraan..
klu k0rg ta cye..
ap kte k0rg g la dkt uia uh..
cri mklumat..

lastly, jgn mngata org klu diri sndiri tak terkata..

May 8, 2010 4:44 PM



ade 5 komen anon sumenya.
ade yg tambah2 info.
ade yg bangkang info kate sume info tak betul.
aku tak kenal shahir neyh.
aku dpt pun dr gugel.
aku de credit kat page mane aku dpt.

aku tak boleh blah dengan komen anon no 5.
aku tak taw la anon2 yg laen dak uia ke ape ke.
tapi aku memang budak uia oke.
tak caye tanya kaizen.
ke ko nak no matrik aku ?

dekat uia memang tade DIPLOMA kottt.
undergraduate tuh IJAZAH laaa.
ko search mane2 pun undergrad mmg IJAZAH okeeee...

kat uia ade program ASASI pastu terus ke IJAZAH.
ko uia tahun bile neyh ?
tahun '80 an ke ?

aku tanak taw pun shahir tuh sangkut study kat matric ke hape ke.
tu rezeki dy la en.
aku pun pernah sangkut 1 sem kat sane.
tapi dakwaan cik anon kate uia ade dip yang dipanggil undergrad, aku mmg tak boleh terima.
aku student uia, aku taw lah.esh3.
sekian time kasih.

21 bantah cakap cikgu:

Zida said...

zida yang bakal masuk uia ni pon tau yg uia takde diplomaa. haishhh

ika yunos said...

hahaha.. anon yg 5 mmg ta bleyh bla. kompiden je berkate2.

Milimilo said...

haha.xsampai hati nk gelak tp nk gelakkn gak anon no 5 tu.LOL.ungraduate tu ijazah ok.uia ade asasi/mtrix n tros dgree.pesal die emo2 ntah.dah tu mklumat slh.haha

Hizami Li said...

wakaka.
tak faham betol.
kenapa ramai sangat anon komen ur blog?
;)

Misshy Innz said...

zida : btl zida. uia tade dip ;)

ika : tahu x pe. mybe dy mmg uia kottt. tp tah cwangan mane ;p

mili : aku nk gelak tak sampai hati. esh3. hehe ;p

hizami : tak taw la hizami ;p

Oong-ong said...

huhu..mcm2 lah ek..

cik helena said...

ok sekian time kasih,,hahaha suke ayat tu..

kite dak poli jek,,so poli memang takde degree sekian time kasih!


ye ye takde kene mengena kan?haha

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

sibuk-sibuk gaduh pasal Shahir bukan dapat duit pun.makin kurang duit ada la sebab undi.

layan AF masa ada Heliza.hohoho

Misshy Innz said...

ain : human beings ;p

kak hel : ouh. oke. sekian time kasih ;)

razi : btl3. ko syok kat heliza kan ? report kat ervina kang. haha

luvly mya said...

rasa pelik gak.undergradutae bukan ijazah ke..haha

Misshy Innz said...

itu la pasal.
tak taw r mya.

RD_PN said...

konfem2 ar org yg cakap tu kipas tak nak mati2 shahir... wahaha... main cakap jek.. x tau buat cara x tau... apa la...

Unknown said...

hahahahaa
sungguh konfiden die berkata2
undergraduate degree la
huhuhuh

Misshy Innz said...

rd : kipas la ouh. syahit bukan bg dy duet pun ek. hehe ;p

ery : saya tak taw dr mane dy blaja kate undergrad is diploma. esh3

sillyloo said...

naik vios datang komen nie ...ade kene ngene x?:p

Kaizen Shinobi.com said...

cheh~ aq nak gelak anon yg ckp dia taw pasal uia ape punye sengal la.... hahhahha

sumpah bangang.... hahha bajet mcm tau semua je.... hahahhaha

aq budak uia 2nd year main camp, aq taw lah semuanya.... hahhahaha

Misshy Innz said...

taw x pe dowh.
mende tah,
ingt aku uia men2 ke?
nk aja aku plak.

Kaizen Shinobi.com said...

ntahnye~

maybe dia ingat uia lain kot, uia yang kat kazaskhtan... hahhahaha

men sedap je.. nak je aq tampor laju2.... hahha

ade ke diploma ngan undergraduate same...

UG tuh degree la.... Post graduate master..

hish, tuh r aq benci ANON, sebab cakap men lepas je, kalau x taw diam sudah, bak tajuk 1 blog nih..

diam lebih baik.... hahhaha

NICK IRFAN said...

byk btol komen anon ni... entah2 dia org yg sama ape? hehehe

Mcjust said...

haha! aku yg bukan budak uia pun tau uia tu takde diploma.. kawan-kawan ramai kottt kat situ... tak penah-penah aku dengar undergraduate tu adalah diploma..

Misshy Innz said...

kaizen : mybe la kot. uia cawangan uganda maybe. hahah !

nick : tak taw la ;p

mcjust : taw x pe. ;p