Wednesday, May 26, 2010

.kecewa. edisi SEDIH cket.

'bergaya nye dy'
memerhati dari tingkat 3.
dy kat bawah.
dy hanya mengenakan jeans, selipar,sling bag coklat,t-shirt hitam.
yang penting rambut terpacak.
cair beb.

berani kan diri add dy kat fb.
dy approve !
yippi ~
sejak tuh asek stalk fb dy sbb nak tgk gamba dy.
pastu wall dengan dy.
pastu chat kat fb dengan dy.
pastu dy mintak ym.
shuke3...
pastu borak kat ym.
happy gile... ;D

tapi x lame tuh dy diam.
dy tak nak wall lagi.
dah tak ym lagi.
sedeyh T___T

upenyer dy dah taw saya budak uia gak.
mybe dy tamo ade relation dgn dak uia.
sedeyh lagi T__T

admire bagi happy kejap pastu bg duka.
skunk saya hanya mampu tengok dy dari jauh.
hanya mampu stalk fb dy jeh.
nampak dy online kat fb tapi x berani nak tegor.
saya pasti dy pun tamo kawan sy lagi.


kejadian berlaku sebelum kapel dgn F.
kang kene belasah plak.


















sbb tuh la saya ta nak taw org tahu saya budak uia.
saya ta nak budak uia add fb sy.

6 bantah cakap cikgu:

Hizami Li said...

aiyoh.
cinta tak kesampaian kah?
kenapa pulak dengan uia?
for me uia cool je.
;)

Epul Azimi said...

sampai camtu skali,dasat2......

Unknown said...

kenape cenggitu sekali?

Misshy Innz said...

hizami : cool for 'uia' people. untuk kami yg tak sgt uia, ia sedikit pyh tuk ngaku, hey i'm uia-ian ! ;p

epul : sedeyh kan ? haha ! (jadah gelak)

ery : tah la. kuciwa3.

Lucy S. said...

anti UIA ke? :O

Misshy Innz said...

x de la.