Wednesday, May 26, 2010

.aku dah agak dah !.

hola !

as expected.
traffic menurun.
mekasih shahir sebab bagi aku jakun untuk 2 hari neyh.

ouh nak taw.
currently aku ngah dgr lagu shahir.
WTH ??
sore dy ado2 jeh..

korunk neyh hebat en.
aku tak ltk pun link fb/badge kat blog aku.
korunk leyh jumpe ?
clap3.
^__^

mybe silap aku gak kot.
sbb letak pic and name yg same kat fb.
tu yg korunk jumpe.
tape.
nanti aku tuka.
HAHAHAH !

kul 10 tadi, aku wat second cash out nuffy.
kali neyh x sampai RM100 macam last cash out.
ngam2 RM50 jeh.
oke. tipu.
;p

mase kat uia ritu.
senang2 nak dapat RM50 seminggu.
skunk kat umah, sebulan baru dapat RM50.
tu pun tak bape nak stabil lagi.
haih ~ susah2.










aku dah x bape berminat nak berforum kat gb.
sek2 cite same.
cantik,traffic,ranking,alexa,PR,nuffnang,follower.
tapi paling glamer traffic la.
heh. pe kene ngan korunk neyh ?
esh.

4 bantah cakap cikgu:

dillabaharudin said...

hahaha.
lepak weyh.
sume tgh gila traffic kowt.

Hizami Li said...

ahha.
biasa la tu.
suma gila traffic.
zami pun ada la sikit sikit.
ahha.
;)

Lucy S. said...

aku skali je join forum. tu pun, reply sekali je. tajuk forum? "ahli GB kedah" or smthg like that. see, dah lupa sbb lama gila! =.="

Misshy Innz said...

dilla : gua chill jeh neyh. haha !

zami : haha. x pe2 ;p tp jgn gile sgt. kang dok tanjung rambutan plak.

alynn : peh. bape thn x msk gb neyh ? haha