Thursday, May 13, 2010

.alexa ? ranking blog ?.

aku memule tak taw mende alexa neyh.
ritu si BH ngan kaizen ade gak borak2 sal ranking alexa neyh.
tapi aku diam jeh.
sbb aku tak taw pape.
cean kan aku ?

tapi skunk aku da taw.
tapi aku maseh tak paham nape bloggers dok kecoh-kecoh sal ranking alexa ?
nape eh ?
kalo dpt no 1, ade dapat semua harta warisan bill gates ke ?

aku x pernah nak amek taw pun.
sbb aku hanya berblog sbb suke.
tak pernah plak pk nak godek2 menatang blog neyh.

aku . . hosting pun tak taw.
ape tu domain pun aku baru taw.

tak pernah terlintas kat kepala nak ade dot com sendiri.
dot com neyh kan hot.

ape ?
tinggi dalam ranking alexa.
hurm ~
tak paham la aku dgn org yg gile ranking neyh.
kalo dapat jadi kaya macam beck ke , x pe gak.

















jap ag ade adamaya.
tak leyh miss =)

10 bantah cakap cikgu:

Hizami Li said...

some people jadikan itu ukuran blog die.
mungkin boleh jadikan motivasi supaya memperbaiki mutu blog die.
tak boleh salahkan die.
hehe.
masing2 punya cara.
;)
for me?
entah.
tak gila lagi tentang hal ni.

Unknown said...

suka2 je nak tau
hehehehe

Lt. fDanialz said...

heh aku pon tak phm gak dgn ranking nih...



Latest Entry Yang Best

brenn said...

fecebook ranking die no 2..kenapa? sebab trafik keluar masuk hari2..aku ambik tau pasal alexa sebab aku nak tau keluar masuk orang je la..alexa update hari2 beb...and..boleh tau trend visitors kite

joegrimjow said...

alexa ni jadikan motivasi untuk naik
xpe
nanti2 paham r
;)

tgok ranking alexa terbaru top2 ni kat blog

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

ok dh dapat buka?adam maya?ak dh tengok haha,aku kat jj neh haha

Anonymous said...

alexa rendah (menghampiri no1) maknanya trafik tinggi

tu bukti untuk tarik pengiklan di blog

ada pengiklan duit masyuk. setakat nuffnang jer kira murah



Latest:Jus Kopi, Power Sekali !!!

Misshy Innz said...

hizami : ouh begitu =)

lt : sep3. kite serupa ;)

ery : =)

brenn : oho. baek3 ;D

abg joe : baek =)

manager : ttp ritu sbb wat pengubahsuaian ;p

kapten : ohhh baru aku taw. maceh3 ;)

Milimilo said...

ade dot com xsmestinye nk hot.ko nih,kecik hati aku.xpenah nk kjr trafik sgala.gb pn xmaen sgt.just for kepuasan diri sendiri.laen org laen cara.

Misshy Innz said...

eh bukan gitu mili.
hot mksd aku,tinggi rank kat alexa.
;)