Friday, May 7, 2010

.terselindung di sebalik yang nyata.

aku tulis kat blog, aku tak harap follower ramai.
tapi yang sebenarnya aku nak nangis bile follower menurun T_T

aku tulis kat blog, aku tak kesah orang tak komen entry.
tapi yang sebenarnya aku sedeyh bile tengok takde komen yang kene moderate T_T

aku tulis kat blog, aku tak harap ade orang datang jenguk blog aku.
tapi yang sebenarnya, aku rase nak nangis tengok visitor blog makin menurun T_T











tapi ade satu yang aku jujur.
aku segan bile kaizen panggil aku sifu.
padahal aku bukan buat pape pun.
bukan aja dy buat blog pun.
esh3.
blogger sampah la katakan.
^_^

11 bantah cakap cikgu:

hologramisfera said...

saya suka tulis dan ada feedback dr pembaca. follower sorg dua pun takpe. asal boleh share otak hehe

myQza said...

aku dtg lapor dir. ekekek

jgn sedih2 itu dugaan berblog!

normal!

hakimfaridzul said...

nampak sedih yang palsu la...

wakakakaka

follower??penting tuh!!

377???

share sikit boleh???

agagagagagaga

Kujie said...

he he he..kadang yg terdalam tersembunyi dlm hati tak dpt nak dikotek keluarkan utk tatapan umum...

:D

Misshy Innz said...

si tedi : gedik jeh neyh ;p

pipi muncet : suke gak yg tuh ;p

hakim : amek la kim. sume pun tak pe ;p

kak jie : btl3 ;D simpan jeh en ? ;p

ijat_asni said...

meh la singgah
ijatasni.blogspot.com

hee~

Kaizen Shinobi.com said...

kenapa aq x fasan entry nih sifu? ahaks~

siyes dowh... memang selayaknya aq panggil ko sifu dowh... sifu pertama aq...

ahaks.. kalau bukan kerana kau, aq x kenal nuffnang... aq x kenal GB tau.. ahaks

besar tuh... ahaks~

Misshy Innz said...

ijat ; baek ;)

kaizen : gedik btl. esh3. ;p

Kaizen Shinobi.com said...

cheh~ btul pe? ahaks~

Misshy Innz said...

dowh ~
cket je kot aku tlg.
tak de efek pun.
lalalala ~

HoneyBUZZin said...

hehe..aku jenguk selalu...