Friday, May 21, 2010

.boleh cash out nuffy lagi. edisi J A K U N.

hoLa !
selamat tengah hari =)
skunk kul 1202.
da bfast ke ?
jadah tengah hari baru nak tanya bfast bagai. HAHA !
aku baru jeh bfast ;)
nasi lemak.
theee ^__^

nampak tak banyak2 smiley ?
nape eh ?
oke2. lurus ke matlamat.
target bulan neyh tercapai !
ape eh ?

dari 1hb ag aku berazam.
tapi semalam wat aku risau cket.
sebab aku rase mcm x leyh achieve target jeh.
macam jauh lagi je.

tapi skunk tidak lagi.
sudah boleh beriang gumbira.
hehe =)



tak sangka dapat instant cash neyh.
oke itu tipu.
aku mmg mengharap aku dapat la kan.
sbb 1st trial ritu aku kecewa.
tak dapat duet.
tengok2 2nd trial aku dpt plak.
aku sukeee !~
J A K U N .

terus boleh cash out.
hehe =)
aku tak letak target RM200 sebulan leyh earn from nuffy macam orang lain.
asal cukup tuk cash out, oke la tuh.
pencapaian membanggakan dah tuh.
berbanding dengan first cash out.
setahun lebeyh baru dapat RM50.
tak termasuk Gatsby ritu.
blog neyh tade mende pun.
kan dah ckp semalam follower pun 8 org jeh. darab dengan 50.

lantak p la org nak habaq apa pun.
aku suka dengan hidup aku yang ala kadar ja neyh.
tak pa.
ceq happy.
theee ^___^

9 bantah cakap cikgu:

Hizami Li said...

ahha.
sama la.
zami pun tak banyak duit dalam nuff.
tak rajin nak tulis pasal project alpha.
;)

KiFli MaLLy said...

hehhe best innz da boleh cash out...huhuhu takpe2 nanti turn kita plk... :P chayo2

Misshy Innz said...

zami : tulis pun sbb nk byk duet. hehe xD

qiefly : chayok2 tuk qief gak =)

JMR said...

tahniah2..pas2ni leh cashout tetiap bulan..heheh

Misshy Innz said...

JMR : insya allah =) kalo ade rezeki ;) hehe xD

hakimfaridzul said...

bagusnya!!!

tahniah!!!

haih~

saya, masih jauh nak cash out!

agagagagaga

Misshy Innz said...

hakim : nanti boleh la cash out tuh =)

kaizen shinobi said...

ko x ajar aq pown tentang project alpha nih? cheh~ 20 kot? T.T

Ery Farieha said...

da lama aku tertinggal instant cash
huhuhuh