Thursday, May 13, 2010

.pagi yang mendung, kini belum hujan-hujan.

hola !
selamat tengah hari.
dah pukul 12:45 dah.
aku bangun kul 10 pagi tadi.
macam bese lah.

sedar kul 930 tapi jam belum kul 10.
jadi, aku bantai tido lagi.
hehe ;)

sabtu malam ahad neyh ade mother's day celebration kat umah atam.
OMG !
aku baru teringat reunion kitorg hari yang sama.
ouh damn !

tadi cari-cari resepi kek sbb ibu mintak buat kek tuk malam tuh.
aku ingat nak buat chocolate cheese cream la.
tak penah rase lagi.
sbb aku neyh kureng sket kalo bab cheese.
euww ~~
















tade bende nak cite pun.
macam sedeyh plak.
nak menitis air mata.
oke tipu, dah menitis dah pun.
nape harus berulang ?
nape lelaki neyh suke melayan ?
=(

5 bantah cakap cikgu:

Anonymous said...

aah uia..but still kat foundation..akak da dop gombak kan??

Hizami Li said...

haish...
so nak pergi yang mana?
;)

Misshy Innz said...

syirah : aah. kat gombak dah =)

hizami : eh, mesty la g umah kazen, ;)

JelinaJoli said...

buat kek pisang la.
mudah!
hahahhahhahh


bole hilang sembelit kottt

Anonymous said...

wahhh bestnya dop gombak=)