Monday, May 17, 2010

.hari ape yang paling kau takut.

hola!
selamat malam.
skunk pukul 1236.
hurm.. da mlm sgt tuh =)

tadi korunk dinner ape ?
aku makan nasi ayam hainan dekat restoran baru dekat area rumah neyh dengan family.
lame gile tunggu nasi.
kitorg dtg,baru nak masak nasi.
esh3.

ouh aku bukan nk cite sal nasi.
tapi cite sal hari.

mari ikuti perbualan ringkas ini.

Ami : kak, dalam banyak2 hari, hari ape ko paling takut sekali ?
Aku : tah, mls nk pk. (aku mmg mls dalam serba serbi oke.)
Ami : cepat la. dlm 7 hari seminggu, hari pe ko paling takut ? (sambil men gameboy kat pc sebelah)
Aku : tah3. (fokus layan FB)
Ami : aku paling takut ri jumaat dowh. sebab aku takut bila bangun jeh, aku dengar perkataan marobbuka.


aku dan ami gelak.
aku gelak besar.
sbb aku gelak ?
tah. rase mcm lawak.
seram pun ade.
takut pun ade.




[updated] maksud adik aku tuh, hari kiamat. tapi tah nape dy ckp marobbuka plak. xD




oke.
aku paling takut ri jumaat.
korunk ?

8 bantah cakap cikgu:

sekamar rindu said...

salam..

sedap nasi ayam hainan tu...

Hizami Li said...

ahha.
harimau!
;)

kaizen shinobi said...

ngehahahha....

ari jummat?

sepatutnya ari sabtu yang dapat soklan tuh....

Misshy Innz said...

sekamar rindu : boleh thn la ;p

hizami : haha ! jarimau pun takut gak ;p

kaizen : tah pape tah adek aku. dy nk ckp hari kiamat ;p

Norul Malakiah Sidek said...

muahahaha bagus adik hang..mesti dia suci otak lg ni asyik ingat hari kiamat..contohilah adik anda! haha


amek award kalau anda follower sy

http://maladagreat.blogspot.com/2010/05/sila-ambil-award-anda.html

Misshy Innz said...

baek ! =)

Unknown said...

tak pernah terpikir gak
ohoo.

hakimfaridzul said...

hari-hari aku takut innz!

takut mati weyh~

cewah~

ayat nak insaf ni!!!

bahahahaha