Friday, May 28, 2010

.contest BY MYSELF.

jalan-jalan cari makan ~
ouh dah tengah hari.
aku lapaaa ~~

ibu masak ayam sambal.
perghhh ~!!
cair gua beb.
pastu ade kobis goreng.
arghh ~~
peberet !

ouh aku join kontez lagi.
semalam submit kaizen nye kontez.
rini laen plak.

aku jumpe kontez neyh kat GB.
telek punya telek.
macam menarek.
ting !

terus on lappy.
transfer gamba masuk pc.
edit2 bagi putih melepak macam pakai topong gomak.
ate, aku en golap gulita.
HAHAHA !


penganjur adalah PUAN oke.
hehe ;)
soclose2213 (bukan nama sebenar)

klik banner untuk join.
jangan malu.
tak susah bg sang gadis yg mmg suke amek gamar kek cermin.
dari simpan jeh gambar tuh, bek join kontes neyh.
boleh tacap2 bagi cun melecun.
macam yg aku buat.
aku pun tak taw nape gadis2 gojes suke amek gamba kat cermin.
hehe ;)



ini gambar tak semenggah yg aku pertaruhkan.
aku jumpe 3 neyh jeh gamba aku depan cermin.
apakah ??
aku tak gile cermin la eh.
KAHKAHKAH !



harap2 akak puan soclose2213 terima penyertaan aku yg tah pape.
aku jamin mmg tak kan menang punye.
sbb selama neyh tak pernah menang.
eh. ade2. 2 kali aku rase.
ngee ~

pastu dah tak menang dah.
huhu. sedih kan cite aku T____T
ko hengat wat cite sedeyh, ko ade harapan nk menang ke pompuan ?












hokeyhhhh ~
mao makan.
tata .

9 bantah cakap cikgu:

amin said...

bertimbun2 contest dah kini..satu pun xpernah join~

One For All said...

good luck dear

Hizami Li said...

nak join jugak.
ahha.
thanks innz.
eh eh zami tak boleh pergi youth 10.
weekends ni sgt hectic.
fuh.
;)
lain kali kita jumpa ramai2!
;)

Misshy Innz said...

r mean : huhu. join yg mane berkenan jeh ;p

dnur : maceh3 ;D

zami : aaaaalllaaaaaaa x(

HANNA PLEASURE said...

salam innz, ok akk dtg tgk contest innz tu..tqvm ye sudi join..

syarat semua ok..

good luck dear

Misshy Innz said...

okek.
maceh kak ;)

izuddinrahim said...

tolong wakilkan aku skali...tak sempat nak join..padahal tak penah join pun mana2 kontest..haha

Misshy Innz said...

kembatolo : cene nk wakil kan tuh ? xD

mekchu said...

good luck :)