Thursday, November 1, 2012

.jangan lahh macam ni lagi.


hye awak semua ;)
apa khabar ?
tetibe rasa rindu nak menulis dan terus teringat bahawa aku punya belog .
HAHA !

this week sangat hectic .
penat dia lain macam .
exam berderet deret macam orang orang kat kl sentral .

isnin ritu , ibu call kata ada orang nak order brooch untuk kenduri .
dia nak bagi orang yang tolong time kenduri tu pakai .
and dia nak seratus biji .

aku tak sempat nak fikir terus setuju .
bila dah setuju kene lah buat kan .
kelam kabut lahh aku g beli barang barang nak buat .
nasib baik ada yana yang sudi nak pinjam kan kereta beliau padaku .
nabil aku tersadai ha .
malas nak bawak p bengkel .
hehe ;D

hari selasa baru beli barang , malam tu baru start buat .
dan semalam , yakni rabu , seharian tak tido dok siapkan brooch ni sebab khamis aku nak pos kat ibu .
orang tu nak brooch hari jumaat .
since this week aku tak balik rumah .

kawan aku tanya "kau ceria je eh fara even tak tido malam tadi"
aku tak taw nak jawab apa .
aku sempat tido 4 jam je . dari kul 640 pagi sampai 1030 pagi .






before this aku ada post jugak pasal handmade brooch aku jual ni .
tapi tak selalu sangat .
sebab aku tahu , aku lack of time .
aku amik order bila ada yang bertanya .
sbb brooch aku tak banyak yang ready stock and usually aku amik order then baru buat .


kalau ada masa nanti aku nak buat blogshop .
senang orang nak refer .
buat sementara ni , nak order boleh tapi make sure order 2 minggu sebelum tarikh nak ehh .


kbai <3 

0 bantah cakap cikgu: