Tuesday, June 12, 2012

.bakal 22.


hari ni berapa hari bulan ?
12 Jun .
hari ni birthday kawan aku , Khairul .
Happy Birthday Khairul .
yang ke 24 tak silap aku .
heee ~

lagi 5 hari birthday aku pulak .
ketahui lahh anda bahawa ramai kawan aku birthday diorang bulan Jun .
aku pun tak tahu kenapa .
aku memilih kawan kot ?
nak yang bulan jun je kann .
HAHA !

hari jumaat yang lepas , malam tu aku jumpa Ameerul .
disebabkan dia sangat esaited , sehari sebelum tu , yakni hari khamis , dia dah terbagitau aku apa hadiah birthday aku tahun ni .
okayy ~
me is super duper happy !

jadinya , kitorang jumpa jumaat malam tu , terus dia bagi hadiah .
ouhh , awal lebih seminggu .
heee ~

siapa ada fb aku tahu lahh hadiah apa aku dapat .
yang ada twitter pun sama ;D
aku kan kepochi .
haaa *TDDMKA*

jadi ini lahh hadiah nyaaa ;D


beri hitam itu beserta topup berserta cloud 9 (aku dah makan tadi).
patung koala tu kawan aku bagi masa dia pergi Australia .



mahu tak happy ?
dapat BB oi !
bak kata kawan aku "tercapai jugak impian kau"
esh ~ malu saya .




dan kekawan aku mula berkata ;

untung laa dah pakai BB
untung laa ramai peminat
untung laa dapat hadiah BB




aku pun tak mintak , ini dikatakan rezeki Allah ;)


aku ada gak niat nak pakai BB before raya .
ingat nak beli pakai duit elaun praktikal nanti .
tapiiiii , dah ada orang bagi .
saya tadah je lahh kann .
HAHA !

abang sedara aku bengang jee .
sebab aku pakai BB dulu dari dia .
HAHAHAHA !

tunggu 14 June plak .
hadiah hari jadi dari ayah ;)




save the date please : 17 June 2012




kbai <3

2 bantah cakap cikgu:

hazwan hairy said...

bb kita sama..haha

Iera balqis said...

sama la kte..smue rezeki Allah kte xtahu ble akn tiba..Alhamdulillah..skrg kte dpt jejak negara org..kekeke :)