Wednesday, April 7, 2010

.bila aku dah terlampau bengang.

aku diam jeh.
tade mood.
kesayangan ku rosak.
adik aku buat.
dia tak de rase bersalah.




















bearing pecah.
;(

.nak korek rahsia ke ape ?.

1. Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?

tikam ah dy balik. tang depan plak. HAHA !

2. 6 org di hati anda ?

ibu
ayah
alip
ami
adik
f

3. Anda rasa anda comel ?

eh,mesty ah. sbb f cakap aku comel setelah aku memaksa dy untuk berkata demikian.

4. Single or taken ?

taken.

5. Blog yang anda suka ?

blog ni

6. Adakah bilik anda kemas setiap hari ?

tak. 3 bulan sekali.

7. Lagu terakhir yang anda dengar ?

right round.

8. Last text message ?

kepada ayedd.

9. Last phone call ?

kepada banchik.

10. Hari terakhir anda menangis ?

malam tadi dowh. HAHA !

11. List lima faberet colour anda .

biru
biru
purple
hitam
putih
biru muda

12. Orang terakhir anda ber"ym" ?

sid bill kot.

13. Game yang anda paling suka ?

hell kitchen.

14. Adakah anda peminat MCR ?

tak.

15. Apa perasaan anda semasa jawab tag ni ?

tade perasaan yang terbit.

16. Anda rasa tag ni best ?

bese jek

17. Tag lagi 10 orang .

kaizen ! aku nak ko sorang jek buat. aku tak pernah nmpk ko wat tag ag. HAHA !








tq miss dilla ;)

Tuesday, April 6, 2010

.hurmm.

kecoh sana sini ckp psl rafiqin darwisy.
menurut yang aku bace bdk nie baru 14 thn.
alahaiii ~ budak lagi kot.
fikiran tak matang.

mmg la dy buat salah.
tapi jangan la kondem dy kaw-kaw.
dy kecik lagi.
ni ade yg dah libatkan parent dy.
parent dy tak slh kot.
korunk ni.

jangan la samakan rafiqin dengan adukataruna/pelajar aswara tuh.
kesian dy aku tengok.
aku try letak rafiqin as adik aku.
budak-budak kalo tak suke, mmg ckp x suke.
diorang jujur.

budak-budak sekarang bukan mcm kite dulu.
korunk tengok muke rafiqin tuh pun taw yg dy sgt tak matang.

sumpah aku kesian kat dy.
kan dy dah mintak maaf.
maaf kan je la.

ade yg da wat laporan polis kan ?
















tah la.
kadang-kadang aku rasa sape yg kondem tuh sangat tak matang.
suppose nasihat bukan kondem dengan mencarut,mengutuk dan mencaci parent dy.
cube kalo family korunk yg kene kutuk,carut,caci mcm tu.
ape rasa ?

pk la sendiri.

.saya jumpe abang zack zuhairi.

.
.
kat facebook.
HAHA !

kalo aku la jumpe abg zack yg kahchak lagi femes amos neyh.
mmg aku canang seantero donia.
hehe ;)
zack zuhairi kowttttt.
oke. stop it innz !

sebenar nye.
aku baru taw yang abg zack ini orang seremban.
tu pun kalo x silap la.
sbb dlm blog dy,byk ckp sal seremban.
so aku assume dy org seremban.
;)

pergh ckp lu..
wa terlompat2 ayu bila dpt taw abg zack org somban.
HAHA !

aku pun dengan tanpa rase segan silu bagan.
pegi fb dy,komen !

*klik untuk pengembangan gambar*

dulu aku buat kat abg joe.
HAHA !
pedulik hape aku.
aku mmg tak de rase malu punye.
kalo nak approach, wat betul-betul.
lu segan bagan.
tak dapat ape weyh.
ikut cara aku.
kan membuahkan hasil yang di harapkan.
^__^

tengok-tengok album gamba abg zack.
tibe-tibe jumpe gamba beruang comel.

*ini gamba aku lukis*

terus nyanyi-nyanyi.

bulat kecil,bulat kecil.
bulat yang besar.
sayang papa sayang mama.
selamat malam.
enam kali enam, tiga puluh enam.
gedebak gedebuk, anak beruang.












selamat ulang bulan yang ke-3.