Tuesday, April 6, 2010

.wa tunggu je.

esh. rindu plak kat oranglidi.
ade tak dy dtg lagi blog aku ney ?
dengar cite skunk dy bz.
gud luck la weyhh.
wa rindu lu der.

wa baru jek habis 1st year degree.
next sem wa jadi senior.
HAHA !
wa dapat taw yg manager tandas n hawa comey blom abeh final.
wa yg da dok melepak kat umah.
hari-hari pg blog dorunk.
komen pe yg patut.

dan jawapan mereka hampir sama.
"lu tunggu la lu jadi senior nanti"
oke. wa tunggu.
tak sabar plak.

senior = balik paling lambat sebab exam abeh lambat.













sem depan wa tak nak updated blog sepanjang final.

.dirompak.

rumah wan aji dirompak.
kejadian berlaku awal pagi.
semua ahli keluarga di ikat.

mengalami kerugian sebanyak RM60,000.
banyak gle weyhhh.
rumah baru je di upgrade.
tak sempat tgk ag, da jadi macam tu ;(










kesian tok aku ;(

.cara-cara tuk jadi kaya dengan mudah.

hOla !
selamat pagi semua ;)
puas aku pk nk wat entry ape.
esh3.

kali ni bg tips cene nk kaya dengan mudah.
tak susah dan mudah dipraktikkan.



tengok, aku da dapat SE yg half touch screen dgn camera 5MP.
cyber siot ag kot.
dengan Nokia E72.
dengan patung PPG.
hikhik ;)

tak cukup dgn tuh.
lappy vaio senang-senang jek dapat.
dell tuh aku punye.
vaio 2 harga dy dekat 3 kali ganda dell aku.
huhu ;)

hebat tak aku ?
hurm..
tu la len kali menuntut ilmu dengan aku taw.
byk tips berguna akan aku perturun kan.










ouh belum gtaw cene aku dpt sume tu en ?
aku dapat dengan
.
.
.
.
.
.
.
seret cursor ke link ni. tengok ape yg ditulis kat bawah.
yang dicaps lock kan.







k la.
tu je nak share :)



Monday, April 5, 2010

.saya tak faham.

kenapa semua org syg dia ?
apa yang best kat dia ?
blog dy tak de gempak sangat.

entry dia sek sedih-sedih jek.
tak pernah tak sedih.
aku pelik la.

aku nak bace pun tak de mOOd.
sume org ckp psl dia.
siap pomot-pomot kat aku suh follow blog dia la.
ape la.

tapi aku tak berkenan langsung.
dia mmg tak best.
oke.






















aku mmg seorang yang jujur.