Monday, April 14, 2014

.temporary closed.

seminggu dua ni ada sorang member kat wechat aku tanya "awak suka saya tak ?"
dari hasil stalking aku dekat moment dia , dia adalah seorang engineer .
hurm , interesting kan .

ouhh well , aku memang kaki wechat .
taleh hidup sehari tanpa wechat .
HAHA !

berbalik pada ayat pertama tadi .
kali pertama dia tanya macam tu aku jawab "never crossed in my mind"
like seriously , entah macam mana dia boleh suka kat aku and when pun aku tak tahu .

start dari tu , hari hari dok tanya soalan sama .
dan aku asyik avoid .
sampai kan semalam dia tanya "awak cintakan saya tak ?"
omo omo ottoke ~

sebelum dia nak tamatkan conversation , dia anta text "saya nak belajar mencintai awak boleh tak ?"
aku tak reply .
buat buat macam dah tido .

sejak aku terima ayat "can't you forget me and find other ?" dari orang yang betul aku fall in love with , hati aku macam tertutup .
seriously .
kalau selalunya aku boleh overcome , but not this time .
sumpah aku takde hati kat mana mana lelaki dah .

aku ni jenis cepat suka kat orang .
pantang lahh nampak yang aku berkenan , terus crush .
HAHA !

buat masa sekarang , memang takde hati nak suka lelaki lagi .
...............













kbai <3

0 bantah cakap cikgu: