Meet This Blog In Facebook !

Tuesday, December 17, 2013

.penyesalan.

manusia memang tak pernah nyaa puas hati kan .
sama lahh macam aku .
huhu .

dah setahun aku pakai sabun GCS tu .
memang susah jerawat naik kat muka aku .
muka aku memang dah licin dah .

tapi aku , sebagai manusia yang tak pernah puas .
aku dengan gatal tangan nyaa , telah menderhaka dekat GCS dengan bertukar kepada produk collagen + vit e .
dan hasil nya ?
jerawat semua pakat serbu .
kulit muka mengelupas teruk .
kulit muka tegang , pedih , merah .
baru pakai 3 hari kot .
huwaaaaaaa ~

tambah pulak dengan sunburn dek main pantai last saturday .
rasa tanak datang office kot .
pakai ape pun tak lut sekarang .

semalam free free kena marah dengan kawan aku .














nangis T____T









kbai <3


0 bantah cakap cikgu: