Wednesday, September 11, 2013

.bukan baju raya.

hi guys !

ingat tak baju blouse labuh yang aku alter dulu ?
alaaa yang aku jahit bunga kat baju tu .
aku malas nak selongkar entry lama untuk link kan .
HAHA ! dasar pemalas :D

aku pakai baju tu ke office hari ni .
semua dok puji .

"Cantik baju Farah , baju raya ke ?"
"Farah , cantik baju , baju raya ke ?"
"Cantiknyaa baju Farah hari ni , kenapa tak pakai baju ni masa jamuan raya hari tu ?"


kenapa tade orang puji ai yang cantik ? wakakakaa .

kalau aku pakai baju raya aku datang office , mesti lagi wow pujian diterima .
HAHA !

baju raya tu pun , baru sekali aku pakai .
itu pun tudung nya tertinggal dekat kampung .
terpaksa beli tudung baru , yang sama design , cuma kaler lain sikit .
T____T

baideway , aku dah dua hari tak de keje kat office ni .
asyik melilau tawaf office .
dok menempek kat meja orang .
last week kemain busy sebab weekend tu kitorang ada event .
almost every day stay back dekat office .
sabtu plak keje dari pagi sampai malam .
gilaaaaa .
tapi bukan ada claim pun T____T

duduk dekat KL ni seribu memang cannot go .
hurmm .













kbai <3



1 bantah cakap cikgu:

Teena Tna said...

Haha, sume org puji baju jer???
Nk tgok jugak baju tu cmne..