Tuesday, June 11, 2013

.end of exam and kenduri.


officially , aku dah habis study kat uia .
semua subjek dah diambil .
segala repeat paper telah ku repeat .
HAHA !

result keluar minggu depan .
takut sebab ada few papers yang aku rasa tak konfiden jawab ritu .
but who cares ?
i nak enjoy my holiday .

malam sebelum aku balik tu , sempat jumpa Mr Engineer dan paksa dia belanja aku dengan yana burger bakar abang burn .
nasib lahh yang oi .


*my Honeybaby :)*

lepas tu kitorang paksa dia pulak bawak kitorang tengok air pancut kat KLCC .
nasib baik sempat tengok closing .
kalau tak , nangis yana sebab kempunan .
hew hew hew ;D

*tanak guna nama sendiri*

pagi esoknya ayah mai amik .
maka bye bye KL .
insya Allah jumpa lagi konvo bulan 10 nanti .

jumaat tu orang dah start rewang .
sebab jiran nak kenduri kawen anak dia .
aku sempat tolong siang jumaat tu je .
sebab malam tu aku gerak gi umah dena .
esoknya nak fly pergi Penang .


*barang pelamin*



*masak memasak kat rumah ai*

cite penang , lain entry na .

sampai kesudah aku tak dapat jumpe pengantin baru tu .
ekceli pengantin baru tu crush ai masa ai sekolah dulu .
dia dulu ensem uols .
putih melepak , mata sepet , pemalu bagai .
ayah dia salu jugak kenenkan kitorang .
tapi ternyata bukan jodoh ai .
dia kawen dengan orang kelantan .
jumpa kat sane sebab dia polis kat kelantan .
la ni balik kelantan dah .






*ngeri tengok bilik sendiri . barang banyak macam hape . haihh perempuan*


*but dun wori , ai dah kemas semuanya . taraaa kemas kan bilik ai ? *




nanti i cite pengalaman ai first time naik flight .
wehuu ~




kbai <3




0 bantah cakap cikgu: