Meet This Blog In Facebook !

Friday, August 3, 2012

.excident lagi.


malam tadi adik aku jatuh motor .
mamat tu baru elok je bahu dia .

aku keluar iftar malam tadi , balik dalam kul 10 .
jalan jalan kat bazar senawang sekali .
aku balik je , adik dengan alip tanya soalan yang sama .
"esok kau nak pergi keje naik apa kak ? ami excident dengan motor kau "

tak lama lepas tu , adik ajak aku pergi amik ami dekat spital .
luka luka je budak tu .

motor aku tayar depan meletop .
dah meletop , mesti lah budak tu lost control .
"bukan salah amirul kak , mende nak jadi" - kata kawan ami .

dapat mc sehari je .
ngok betul spital besar ni .
mementang rini jumaat pastu sabtu ahad .

tak boleh puasa adik aku tu .
HAHA !
lepas balik rumah , dia cakap dengan aku .
"kak , nanti kau kan tak puasa kan . nanti nak ganti ajak aku taw . kita ganti sesame "


okay , so kelakar .
HAHA !




keadaan nabil saya .
kuat jugak nabil ni .
dah dekat 5 kali kot excident .





3 bantah cakap cikgu:

buyat(bebola tomato) said...

aritu jatuh motor gak. haha

Misshy Innz said...

@buyat(bebola tomato)

awak ke ? teruk tak ?

www.facebook.com/myrule17 said...

cian nabil cik innz...
yg prnting adik awk selamat..