Sunday, January 1, 2012

.pembuka 2012.

sila baca ikut masa .
yakni , setap gambar , baca dari bawah ke atas .
handphone cikai , tak boleh nak print screen jadi kene resnap pakai camera .
HAHA !

MR. XOXO






terkejut ? YA ! sebab ;

1) kitorang dah lama lost contact
2) aku ingat dia dah delete nombor aku

hairan ? YA ! sebab ;

1) berlaku tanpa di duga .

senyum ? YA ! sebab ;

1) pembaca setia blog aku mesti tahu siapa MR. XOXO .


kejadian berlaku time aku baru nak lelap mata .
pukul 330 pagi kot .
dulu , masa dia hilang , lepas tu contact balik aku pun situasi lebih kurang .
time tu , aku baru nak lelap .





coincidence ?


#aku harap dia tak jumpa blog aku . mati aku kene bantai satgi . HAHA !



HAPPY NEW YEAR ! ;)

1 bantah cakap cikgu:

Honey Bhulat said...

xpe2..kalo kena bantai, u angkut geng kita bantai dia balik..hehe

Selamat Tahun Baru.. Semoga tahun ini lebih baik dari tahun sebelumnya dan semoga kita sentiasa diberkati dan diredhai Nya..amin...