Monday, January 16, 2012

.semalam yang super mengantuk.

semalam aku balik rumah pak ngah .
ada kenduri lepas tu petang tu diorang nak buat bakso .

aku yang drive balik kampung .
sebab ayah aku kerja .
ibu tak berani nak drive FL lagi .
aku ni kalau jalan jauh cuak sikit .
even dah banyak kali pun tapi still cuak .
sebab aku TAKUT KENDERAAN BESAR eg : lori , bas .



*siap buat status kat FB . HAHA ! ignore the typo please , happens all the time =.='*

time otw tu , tangan kiri aku asyik lap air mata je lahh .
dah lah pakai eyeliner , lagi lahh kene berhati hati lap air mata .
aku bukan nangis tapi sebab banyak kali menguap .
memang mengantuk sangat .

ibu pesan kalau mengantuk jangan bawak lelaju .
hehe ;D

adalah 5 6 kali jugak lahh aku text shahrul cakap aku mengantuk .

"mengantuk sayang mengantuk"
"pinjam bahu haa nak tido"

si shahrul pun layan je aku yang mengada ni ;D
tapi serius tak tipu , tak lama tu aku nampak bantal .
memang aku lelap kejap .
dengan bertutup muka kan selendang satin aku , aku pun hanyut dalam lenaaaaa .
zzz .


tak lama lepas tu , sepupu aku gerak .
suruh bangun makan bakso .
aku baru bangun tido , mamai , nak makan lagi .
memang tak lahh .
aku geleng kepala je bila mak sedara aku offer .
tapi dia suruh jugak makan meatballs ;D





lepas tu balik ! yeayyy ~
eh belum .
singgah pilah jap .
pergi amik buah .
segar balik aku dapat manggis .
HAHA !
aku suka manggis dengan koko ;D
langsat aku kureng sebab dia bergetahhh .
nanti lekat kat bibir =.='




sampai rumah time azan maghrib elok je habis .
this saturday , aku drive lagi (rasanya sebab ayah dah pesan kata dia keje) pergi serting plak .
kazen aku bertunang (masuk dia , dua orang kazen sebaya dah bertunang . omjayy ~)


habis cerita ,kbai .

0 bantah cakap cikgu: