Wednesday, January 11, 2012

.spending time with the blogs.

dah lama aku tak baca blog orang .
sebab kalau kat uia , kat bilik takde wifi .
nak pakai broadband , tak mampu T____T
kalau kat rumah pulak , aku cepat jemu hadap PC .
kejap je , lepas tu ,  bila agak agak internet dah super lembab , asyik error je , aku pun blah , pergi main basikal pulak .

semalam lepas habis exam , dan kebetulan pulak semalam wifi ade lah kat bilik aku , jadi dengan tidak membuang masa , aku tanpa ragu ragu terus baca blog orang .
okay , buat yang tak tahu , aku ada satu blog untuk senarai blog list .
aku selalu refer kat situ bila nak baca blog .
sebab kat dashboard blog ni tak banyak aku follow , sebab dashboard baru , lepas tu tambah dengan penyakit malas nak follow blog orang , jadi sebab tu sikit jee .

aku ni jenis setia , kau tahu (sila muntah) .
aku memang stick dengan blog yang aku dah lama follow .
kira siapa punya blog yang baru baru ni , memang sorry lahh aku nak stick .
bukan tak interesting tapi tah , tak sesuai dengan jiwa .
kalau sesuai , kau akan nampak aku kerap ke blog aku .
cene nampak ? haaaa kau discover lah sendiri ;D

dari malam tadi , aku baca blog kak husna .
aku follow sebelum dia kahwin lagi .
sekarang dah ada anak sorang .
setia tak setia lahh aku kann ?
HAHAHA !
entry dia sempoi je , pasal personal kann , takde lah berat ke ape ke .
kadang kadang baca memang boleh tergelak ;D
kalau dia dapat trace , aku memang asyik tekan older post je .
sebab aku nak catch up apa yang tertinggal ;D

lepas tu , blog TOKhairul .
yang ni tak yah nak kenalkan lagi .
semua pun kenal kann .
aku suka baca bila dia berangan kahwin .
okay , nampak real gila .
aku syak mesti dia senyum senyum bila type entry cenggitu .
yang ni pun aku keep hit older post .
sebab few entries jugak lahh aku tertinggal .

lagi , blog huda .
aku jarang masuk blog dia tapi sekali masuk , memang aku spend lama jugak lahh kat blog dia .
dia ni sakit ritu , dah kurus gila dah wehh .
bahaya gak sakit dia tu .

lagi , blog mummy to be , kak farah .
eh nama sama ;D
yang ni aku follow sejak kat blog lama lagi .
dia anak dara lagi masa tu .
sekarang tengah sarat tunggu masa nak due .
semoga selamat melahirkan ;)

recently aku baca blog petisuara dengan hentak berlipat .
suwit okehhh ~
dah kene risik dah yana tuu ;)
aku tak kenal diorang ni tapi bila baca entry hentakberlipat mesti tak sangka yang dia tu romantik jugak orangnya ;D

okay lahh , tu je yang aku dok khatam dari semalam .
sampai tak bukak langsung notes HRM padahal lusa exam .
HAHA !






dekat facebook , aku tulis , azam 2012 , nak cari boyfriend baru .
dekat blog , aku nak tulis , azam 2012 , tak nak cerita pasal cinta lama , yang lepas biar lepas .
aku kene stalk . ayaiyai ~





trying to be more mature than before .
can I ?

0 bantah cakap cikgu: