Tuesday, January 31, 2012

.banyaknya gencu maklong.

hari sabtu lepas , qistina datang rumah .
masa tengah bukakan baju dia untuk mandi , dia nampak barang mekap aku atas meja .
dia pegang lipice satu .

"maklong ada gencu ? qistina pandai pakai gencu taw maklong. qistina nak pakai boleh ?"
"lepas mandi nanti qis pakai "

dia mandi sensorang , sangat excited dalam bathroom .
kejap kang dia jerit panggil aku .

"maklong ... maklong ... tengok qistina gosok gigi"
"maklong ... maklong .. mata qistina pedih" - mata kene sabun .

lepas siap pakai baju , marilah kita pakai mekap .
dia keluarkan semua lipice aku .
susun satu satu atas meja .

"banyaknya gencu maklong. hurm , nak pakai yang mana eh ?" sambil buat muka tengah buat pilihan .
aku gelak je .
"qistina nak pakai yang ini lahh" tunjuk dekat lipice color .

aku nak pakaikan dia marah plak .

"qistina pandai pakai sendiri"
yolahh , pakai lahh kau .

pagi tadi aku bangun tengok ada parcel atas meja .
tengok tengok aku punya .
heeee ;D
dari lipice lagi .

ingat lagi tak entry untuk kontes lipice ritu ?
aku tak menang hamper RM 200 tu tapi dia bagi token of appreciation katanyaaa .
seronok bhai !



*dapat dua benda tadi iatu dua dari kiri . yang hitam tu macam gencu weyh ! ouh btw , ini lah koleksi barang free dari lipice . aku beli  lipice color je . yang lain sume lipice bagi free .lipice sheer color yang tinggi tu dapat menang kontes kat facebook , yang 3 kekecik tu sume sample *


*ini lahh qistina *

aku ada post video dia pakai bedak haritu .
aku sendiri tak sangka aku sekarang gila mekap sebab aku adalah ganas masa kecik dulu .
HAHAHA !











kalau namanya perempuan , perempuan jugak .

1 bantah cakap cikgu:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

saya pun joint contest ne.. dapat token jugak