Tuesday, January 10, 2012

.masih lagi berjuang.

final exam masih berbaki 1 paper iaitu Human Resource Management pada hari jumaat ni .
lepas exam , ayah datang , check out bilik . terus balik .
tak yah nak tetunggu next day baru nak balik bagai .
HAHA ! gila gelojoh kauu innz .

paper yang lepas lepas , okay .
cuma ada satu paper tu , hurm , hampeh sikit .
apa yang study tak keluar .
macam sepatutnya jangka soalan dia akan keluar dalam gambarajah tapi tetiba keluar ayat je .
arghh ~ seteress aku .

eh , dah lepas pun .
biarkan ;D

aku tak suka soalan MCQ , sebab semua pilihan jawapan nampak macam jawapan yang betul .
itu ye bikin gua seteress  .
setakat ni takde lagi aku keluar awal .
semua stok tak cukup masa menulis .
tah ape benda yang aku mencarut dalam answer booklet sampai tak cukup masa kan ?

lagi satu penambah seteres bila tengok orang sebelah asyik mintak kertas tambahan , lepas tu bukan buat ceconteng tapi buat tulis jawapan .
oi jadah apa yang kau tulis sampai perlu additional paper ni ?
buat cuak je wei .









tak sabar nak jumpa pakwe baru kat seremban .
weewitt ;D

0 bantah cakap cikgu: