Thursday, January 19, 2012

.habit yang susah nak buang.

aku suka peluk bantal .
to be exact , bantal busuk .
aku tak boleh tido dengan hanya satu bantal .
aku tak suka peluk bear .
sebab bear keras .

masa aku kecik dulu , aku ada satu bantal busuk petak .
mak sedara aku cakap , aku sayang sangat bantal tu , tak boleh tukar dengan bantal baru sampaikan sanggup ayah jahit banyak kali bantal tu demi aku .
waaa terharu tak ?
AYAH JAHITKAN .
ayah saya , yakni Encik Mohamad Jamil .

masa Form 3 , ayah belikan kitorang 4 beradik bantal kartun sorang satu .
aku pernah cite dalam blog ni .
beli kat kelantan .
aku punya kepala garfield , aku letak kat uia .
yang itu sumpah kepam dan baunya sangat menyenangkan (cukup sifat as bantal busuk), best bawak tido .
HAHA !

takkan lahh aku nak usung setiap minggu bawak balik garfield aku tu kann ?
jadinya bila kat rumah , aku rembat garfield adik aku .
HAHA !
sekarang , garfield adik aku jadi hak milik aku .


*saya penat diusung ke hulu ke hilir. biarkan saya berehat sebentar*

lagi satu habit aku bila bangun tido , aku heret keluar sekali garfield .
sila bayangkan seorang kanak kanak mengheret bear besar di atas lantai .
heret okayy bukan pegang .
ye , macam tu lahh aku .
gila tak matang . tak boleh jadi mak orang , kang tak pepasal berebut bear dengan anak .
HAHA !








eh , aku memang manja .
kbai .

0 bantah cakap cikgu: