Sunday, January 22, 2012

.balik kampung lagi.


lepas zohor tadi , ibu ajak balik kampung .
petik buah lagi lepas tu lepak lepak dengan family .
aku dah naik muak plak makan buah .
adehh .
tapi sekarang ,aku gila durian .
nak durian lagi ;D

pendek je entry ni .
nak biar gambar do the stories ;)

kita mulakan dengan gambar budak merajuk sebab mak long (aku) tak nak ambik gambar dia tengah baring atas buai .


Aku : qis , buat peace qis , mak long nak tangkap gambar .
Qistina : taknak . tadi qistina suruh amek gambar qistina baring tapi mak long tak nak .
Aku : fine =.='


*ini nama dia buah gedan . suppose to be sweet tapi masam . ntah . pernah makan dulu kala tapi tak berapa ingat rasa dia *


*ayie , si pembakar ayam *


*ayah (tiada dalam gambar) , si pembakar ikan*



aku ? si pemakan .
HAHAHA !


kbai .

4 bantah cakap cikgu:

♥Nur Ayuni Khalib said...

buah gedan tu x penah rase n tengok...

ankeljonni said...

buah gedan tu nampak mcm laici pun ada...

huhuhuhu

Cik Pipi said...

@cik ayuni

sedap tapi masam sikit .

Cik Pipi said...

@Abang Jonni

kulit dia macam laici tapi isi tak langsung . hahaha