Thursday, April 1, 2010

.dah gemok tuh,buat-buat la sedar diri.

tajuk merujuk pada diri sendiri.
yang semakin hari semakin bertambah lemak di badan.

ade yg terasa ?
haa elok la tuh.
kite serupaaaa.
HAHA !

aku bkk fb.
tgk gamba kat c2.
tibe-tibe teringat ibu salu marah aku.
sbb pakai tudung tapi yang lain ketat metat.
terdedah sane sini.
tayang segala objek tersembul kat tubuh badan.
ini semua gara-gara hobi aku yg suke pakai pakaian ketat metat dan selendang.
selendang neyh sebenarnya pendek ouh.
ibu tak suke aku pakai selendang.

kalo mak org laen happy tgk anak pompuan dy pakai tudung even selendang/tudung syria yang singkat tuh.
siap galakkan agi.
sbb anak dy nak tutup kepala.
tapi tak bg ibu.
aku gak yg kene marah.

aku tak de la gemok mane pun.
nampak chubby cket je.

kadang-kadang bile pakai tudung pendek.
yang menayangkan dada. ehem.
aku rase malu gak.
sbb orang tgk bhaiii.

orang bertudung skunk.
bergaya je lebih.
pakai 'tudung' tapi yang lain ?

kalo aku la ditakdirkan gemok sampai bra kene pakai size 40C
aku takkan pakai tudung pendek.
malu oke.

































mesty ade yg mulut choy ckp ceni.
"eleh ko ag trk. tak pakai tudung lgsg."
eh at least aku tak jadi dosa kutukan org laen yg tgk org gemok pakai tudung singkat,tayang breast besa bagak,baju suar ketat.
esh. sudah !
jadi n3 emo plak.

peringatan tuk diri sendiri.
cuti 3 bulan harus aku manfaat kan dengan bersenam di lake garden !
yippi ;)

.anyone miss my cupcake ?.

ade ke lagi sesape yg tak tahu bahawa saya sudah tidak menjalankan biznes cupcakes ?
maaf laaa.
da lama da gantung oven.
hehe ;)

pagi tadi ade org msg.
tanye psl cupcakes saya.
terkejut kejap.
orang itu bace blog sy ke ?
ngeee ;D

rase mcm ssh je nk cari cupcake kat seremban.
tak pernah plak nampak org jual cupcake.

nanti saya tanye ibu.
kalo ibu bg jual cupcakes lagi.
sy war-war kan kat sini oke ?















mood : mls gilosh nk blaja acccount =.='
hati da sampai umah da ;)

MyLook

skunk kat tenet.
senang btl nak cari duet kan ?.

sebagai contoh penaja blog aku.
muahaha !
penaja la sgt.
Nuffnang.
sape tak taw nuffnang tu ape ?
mmg sebati dengan bloggers.
nuff bg kite duet kn ? kn ?
ngeee ;D

ade orang tuh suh aku reg kat MyLook.
sekali bukak sebijik macam Google.
tapi laen plak.
hehe ;)

MyLook nie search engin kata budak tuh ;p
kalo nak reg boleh.
nak pakai sesaje pun boleh.
ikut suke korunk la.
kalo reg, leyh dapat duet.
ape ?
duet ?
iye duet.
aku baru reg.
tibe-tibe ade duet.
tergezut i.
haha !

berani ke nak cube ?
sape berani, g r reg.
klik je link ni --> MyLook
ta yah sesusah nk gugel bagai.

hah ko.
siap den bosa en laie.
kalo tak nampak, tak taw la den nk koba po. ;p

oke sekian melapor kan ;)

.terlalu obses dengan bf sendri.

tu tajuk aku.
aku da type tadi.
tapi aku backspace.
sbb aku rase.
nt ramai tak setuju dengan pandangan aku.
aku lupe blog aku public.












oke lah.
tata.