Showing posts with label Cantik. Show all posts
Showing posts with label Cantik. Show all posts

Friday, December 3, 2010

.cantik itu perlu.

balik balik cite pasal cantik pemes , cantik pemes .
kau dahh tade bende lain nak cerita ke perempuann ?
huh .

tahun lepas rasanya , masa aku cuti 3 bulan .
aku ade practical kat satu kedai ni .
time ni aku nak mintak part time ahh .
tapi tak dapat pun ;D

kat kedai ni , ada sorang pekerja , sorang majikan .
pekerja dan majikan ni both are women .
majikan ni dah kahwin lahh .
yang pekerja ni belum kahwin lagi .

kakak ni dah bertunang masa tuh .
otw nak kawin .
maybe tengah buat preparation kot .

dia ada cakap pasal bio oil .
kau tahu bio oil tuh untuk apa ?
untuk hilangkan parut lama dan baru .
aku pun baru jehh pakai .
sebab nak hilangkan parut jerawat batu aku dulu .
heh .

kakak : kalau bio oil tak boleh hilangkan parut sebelum saya kahwin , memang nak kena lahh ni .

pastu aku terfikir fikir .
cantik itu perlu .

lebih lebih lagi time kau nak kahwin .
muka nak flawless .
kalau nak pakai sleveless gaun , ketiak kene licin dan cerah .
kalau nak pakai gaun sexy , badan tak boleh ada sebarang cela .
kalau nak free hair , rambut kene cantik , tak boleh nampak uban , kelemumur .
pendek kata satu badan lahh kene cantik .


jadi , cantik itu perlu .
luaran dan dalaman .
hehehe xD
























sape yang nak kahwin , start jaga badan sekarang yep .
pastikan badan anda licin macam baby .
jom join aku .
aku kan nak kahwin ag 5 tahun.
KAH KAH KAH !
kot ado yang nak kawen dongan den ;D




jadi cerita pasal kahwin plakk .
sorry .
nak cerita pasal cantik jehh ;D

Saturday, June 5, 2010

.(Gambar) Rumah Tiger Woods,

yeay !
korunk syg aku kan ?
tetibe byk komen kat entry bawah neyh.
gile gedik aku.
hehe xD
macehhh ;)

jom layan gamba kat bawah plak.
chantek taw
^__^























dapat dr forwarded email dari ayah.
grand kan ?
kene letak watermark.
hehe ;)