Friday, December 25, 2009

.uncle santa dtg hanta zr.

kalau la aku maseh kanak2
dan percaya kewujudan santa
aku akan minta zr sebagai hadiah tahun ini
tp apakan daya
tyme aku kecik2
aku cume mampu mintak basikal
yg roda ade 8
ouh silap
roda 4
.
mari kite lihat berita jam 7
-siti fairuz begum (ex skulmate),ibunya telah kembali ke rahmatullah. al-fatihah.
-rini bday najatul yg ke 20 thn !
-esok plak bday apis yg ke 20 thn !
tu je berita jam 7.
.
kancil vs ex5
mane satu berjaya mengorat aku ?
kancil ? salah !
kalo kancil slh mesty la ex5
maaf. SALAH juge
jalan kaki sudeyh
oke. aku tipu.
tak mungkin innz berjalan kaki
.
pe aku merepek?
tah.
cukup la.
tatapan aku untuk masa depan
leyh wat cite kat cucu nt
kalo2 dorunk suh aku cite bedtyme story
tyme dorunk nk mandy nt.
tata.


0 bantah cakap cikgu: