Meet This Blog In Facebook !

Friday, December 18, 2009

.hilang minat pada blog.

ketagihan pada blog semakin luntur
aku nek muak dgn org2 yg sengaja mencari publisiti murahan kat blog
korunk boleh ckp
"aku nye blog,ikut suka aku la"
AH ! WHATEVER !
aku bkn mcm tu
aku da tak g blog org
aku da x komen blog org
sbb aku da mls
hanya 10 dr 100 blog yg aku akan lawat setiap kali aku bukak blog
sbb ?
aku bosan !
segelintir blogger tah pape
sek nk gdh2 sesame sendri
tunjuk bagus dekat blog
kalo betul berani
face to face lah !
ini setakat menulis
pe jadah ?
kini minat aku beralih arah
aku lebih minat layan bluevy dan nabil
walaupun mereka tak bernyawa
tp mereka tak menyakitkan ati
biar orang kata aku gile
janji hati aku senang
AWAS ! aku PANAS BARAN !
MUKE AKU KETAT
AKU SOMBONG
MUKE AKU BERLAGAK
tapi aku TAK PERNAH PERASAN BAGUS
aku HUMBLE
sbb aku taw
aku tak bagus
at least aku SEDAR DIRI
dr mereka2 yg TAK SEDAR DIRI
sebok nk back up org salah
dapat apa ?
kepuasan ?
orang matang dan berakal tahu untuk berfikir rasional
da besar panjang
tp perangai macam budak2 tadika yg berebut buah rambutan kat depan uma
'BANGANG sana'
'BODOH sini'
'SIAL sana'
'BENGAP sini'
'TOLAK dia'
'TOLAK orang tu'
'SEPAK dia'
'TERAJANG orang tu'
AKU DA FED UP !
DA X RAE HAPPINESS BILA BERBLOGGING !
AKU NK UNFOLLOW SUME BLOG !
KORUNK PON UNFOLLOW BLOG AKU
AKU TA NANGIS DE
JANGAN CARI JEJAK AKU LAGI
KALO PERANGAI KORUNK TANAK BERUBAH
CHILDISH !
.kan da emo.


1 bantah cakap cikgu:

byabya said...

Haha.
Normal lahh tu Innz.
Jangan lahh emo.
:)